Części mowy
(237)-
Znajdź zbędne słowo nr 1: rzeczownikiZadanie pomoże dziecku odróżniać przedmioty według istotnych cech, rozwinąć myślenie analityczne i wzbogacić zasób leksykalnyPOBIERZ PDF
-
Krzyżówka „Czasowniki”Zadanie, które pomoże dziecku we wzbogaceniu zasobu słownictwa na temat „Czasowniki”POBIERZ PDF
-
Uczymy się określać rodzaj rzeczowników nr 1Zadanie, które pomoże dziecku dobrze nauczyć się rzeczowników o rodzajach żeńskim, męskim oraz nijakim, wzbogacić słownictwo oraz powtórzyć pisownię 24 słówPOBIERZ PDF
-
Rzeczownik: uogólniamy zdobytą wiedzęZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji językowej dziecka, uogólnienia zdobytej wiedzy o rzeczownikuPOBIERZ PDF
-
Tworzymy przymiotniki i czasownikiZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieciPOBIERZ PDF
-
Słoik ciasteczek: dobieramy części mowyZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieckaPOBIERZ PDF
-
Magiczne części mowy: powtarzamy i utrwalamyZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieciPOBIERZ PDF
-
Układamy zdania z cząsteczekZdanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieciPOBIERZ PDF
-
Segregujemy części mowy nr 1 – temat „Sport”Zadanie tematyczne, które pomoże dziecku zapamiętać samodzielne części mowy, takie jak rzeczownik, czasownik i przymiotnik oraz nauczy odróżniać je spośród innych słówPOBIERZ PDF
-
-
Przysłówek: dobieramy frazeologizmy-synonimyZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieciPOBIERZ PDF
-
Dobieramy części mowyZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dzieckaPOBIERZ PDF
-
Co robią: uczymy się czasownikówZadanie przyczyni się do utrwalenia wiedzy o czasownikuPOBIERZ PDF
-
Słodkie słowa: rozróżniamy części mowyZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji mownejPOBIERZ PDF
-
Kartoteka części mowy: uczymy się ich wyróżnianiaZadanie przyczyni się do utrwalenia wiedzy o samodzielnych częściach mowyPOBIERZ PDF
-
Uczymy się rzeczowników oraz czasowników nr 1: „Uczucia”Zadanie tematyczne, które pomoże dziecku w nauce takich części mowy jak rzeczownik oraz czasownik, wyróżniając je spośród innych słów oraz w odpowiedni sposób segregując jePOBIERZ PDF
-
-
Zmieniamy wyrażenia: poznajemy przymiotnikiZadanie z karty pracy do druku doskonali umiejętność poprawnego używania przymiotników w mówieniuPOBIERZ PDF
-
Rozróżniamy przysłówki i przymiotnikiZadanie przyczyni się do rozwoju mownej kompetencji dzieciPOBIERZ PDF
-
Uczymy się dobierania czasowników-antonimówZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dzieci, pogłębienia wiedzy o antonimachPOBIERZ PDF
-
Wyzwanie: piszemy przymiotnikiZadanie jest ukierunkowane na kształtowanie językowej kompetencji dzieckaPOBIERZ PDF
-
Układamy historię nr 1: używamy w mowie rzeczownikiZadanie to pomoże dziecku w utrwaleniu znajomości rzeczownika, rozwoju umiejętności czytania i pisania, wzbogaceniu zasobu słownictwa, rozwoju wyobraźniPOBIERZ PDF
-
Używamy przyimków i spójników nr 1Zadanie, które pomoże dziecku nauczyć się używania w mowie przyimków i spójników, rozwinąć umiejętności kultury mowyPOBIERZ PDF
-
Znajdź zbędne słowo: myślmy logicznieTen zestaw nauczy dziecka odróżniać przedmioty według istotnych cech, pomoże rozwinąć myślenie analityczne i wzbogacić zasób leksykalnyPOBIERZ PDF