Części mowy dla dzieci
(209)-
Znajdź zbędne słowo nr 1: rzeczownikiZadanie pomoże dziecku odróżniać przedmioty według istotnych cech, rozwinąć myślenie analityczne i wzbogacić zasób leksykalnyczytaj dalej
-
Uczymy się określać rodzaj rzeczowników nr 1Zadanie, które pomoże dziecku dobrze nauczyć się rzeczowników o rodzajach żeńskim, męskim oraz nijakim, wzbogacić słownictwo oraz powtórzyć pisownię 24 słówczytaj dalej
-
Rzeczownik: uogólniamy zdobytą wiedzęZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji językowej dziecka, uogólnienia zdobytej wiedzy o rzeczownikuczytaj dalej
-
Krzyżówka „Czasowniki”Zadanie, które pomoże dziecku we wzbogaceniu zasobu słownictwa na temat „Czasowniki”czytaj dalej
-
Tworzymy przymiotniki i czasownikiZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Słoik ciasteczek: dobieramy części mowyZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
Układamy zdania z cząsteczekZdanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Dobieramy części mowyZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
Magiczne części mowy: powtarzamy i utrwalamyZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Segregujemy części mowy nr 1 – temat „Sport”Zadanie tematyczne, które pomoże dziecku zapamiętać samodzielne części mowy, takie jak rzeczownik, czasownik i przymiotnik oraz nauczy odróżniać je spośród innych słówczytaj dalej
-
Co robią: uczymy się czasownikówZadanie przyczyni się do utrwalenia wiedzy o czasownikuczytaj dalej
-
Przysłówek: dobieramy frazeologizmy-synonimyZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Słodkie słowa: rozróżniamy części mowyZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji mownejczytaj dalej
-
Znajdź zbędne słowo: myślmy logicznieTen zestaw nauczy dziecka odróżniać przedmioty według istotnych cech, pomoże rozwinąć myślenie analityczne i wzbogacić zasób leksykalnyczytaj dalej
-
Uczymy się rzeczowników oraz czasowników nr 1: „Uczucia”Zadanie tematyczne, które pomoże dziecku w nauce takich części mowy jak rzeczownik oraz czasownik, wyróżniając je spośród innych słów oraz w odpowiedni sposób segregując jeczytaj dalej
-
Uczymy się części mowy oraz segregujemy słowaKomplet zadań, które pomogą dziecku zapamiętać samodzielne części mowy, takie jak rzeczownik, czasownik i przymiotnik oraz nauczą odróżniać je spośród innych słówczytaj dalej
-
Układamy zdania ze słowami, które zaczynają się od jednakowych literZadania tego zestawu pomogą dziecku w rozwoju inteligencji lingwistycznej, wzbogaceniu zasobu słownictwa, nauczeniu się prawidłowego budowania zdaniaczytaj dalej
-
Uczymy się dobierania czasowników-antonimówZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dzieci, pogłębienia wiedzy o antonimachczytaj dalej
-
Kolorowe widma: rozróżniamy części mowyZadanie przyczyni się do rozwoju kompetencji językowejczytaj dalej
-
Sortujemy słowa: istota, przedmiot, miejsceZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Kto co umie: wzbogacamy zasób słownictwaZadanie przyczyni się do wzbogacenia zasobu słownictwaczytaj dalej
-
Układamy zdania ze słowami nr 1Zadanie to pomoże dziecku w rozwoju inteligencji lingwistycznej, wzbogaceniu zasobu słownictwa, nauczeniu się prawidłowego budowania zdaniaczytaj dalej
-
-
Piszemy końcówki przymiotnikówZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieciczytaj dalej