Spółgłoski dla dzieci
(39)-
Samogłoski i spółgłoski nr 1Zadanie-labirynt, które pomoże dziecku dobrze nauczyć się samogłosek i spółgłosek oraz liter, które oznaczają je na piśmie, a także przećwiczyć uwagę i myślenieczytaj dalej
-
Policz i napisz: liczymy litery i dźwiękiZadanie przyczyni się do utrwalenia wiedzy o dźwiękach i literachczytaj dalej
-
Ustalamy literę, dobierając wyrazy kontrolneZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji mownej, rozwoju słuchu fonematycznegoczytaj dalej
-
Szukamy głoski [l] w nazwach przedmiotówZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji językowej dziecka, rozwoju słuchu fonematycznegoczytaj dalej
-
Samogłoski i spółgłoskiKomplet zadań, które pomogą dziecku dobrze nauczyć się samogłosek i spółgłosek oraz liter, które oznaczają je na piśmie, a także przećwiczyć uwagę i myślenieczytaj dalej
-
Uczymy się samogłosek i spółgłosek w oparciu o rysunkiZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji komunikacyjnych, językowego rozwoju dzieckaczytaj dalej
-
Określamy literę w końcu słowaZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji językowej, rozwoju słuchu fonematycznegoczytaj dalej
-
Labirynty z samogłosek i spółgłosekZestaw zadań, które pomogą dziecku nauczyć się typów spółgłosek w języku polskim, rozwinąć koordynację wzrokowo-ruchową, utrwalić znajomość literczytaj dalej
-
Dobrzy sąsiedzi: słowa-pary z twardymi i miękkimi spółgłoskamiZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji językowej dzieckaczytaj dalej
-
Samogłoski i spółgłoski nr 2Zadanie-labirynt, które pomoże dziecku dobrze nauczyć się samogłosek i spółgłosek oraz liter, które oznaczają je na piśmie, a także przećwiczyć uwagę i myślenieczytaj dalej
-
Tworzymy ścieżkę dźwiękowąZadanie sprzyja formowaniu kompetencji językowych, rozwijaniu słuchu fonematycznegoczytaj dalej
-
Szukamy głosek w nazwach przedmiotówZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji językowej dziecka, rozwoju słuchu fonematycznegoczytaj dalej
-
Samogłoski i spółgłoski nr 3Zadanie-labirynt, które pomoże dziecku dobrze nauczyć się samogłosek i spółgłosek oraz liter, które oznaczają je na piśmie, a także przećwiczyć uwagę i myślenieczytaj dalej
-
Samogłoski i spółgłoski nr 6Zadanie-labirynt, które pomoże dziecku dobrze nauczyć się samogłosek i spółgłosek oraz liter, które oznaczają je na piśmie, a także przećwiczyć uwagę i myślenieczytaj dalej
-
Samogłoski i spółgłoski nr 7Zadanie-labirynt, które pomoże dziecku dobrze nauczyć się samogłosek i spółgłosek oraz liter, które oznaczają je na piśmie, a także przećwiczyć uwagę i myślenieczytaj dalej
-
Samogłoski i spółgłoski nr 8Zadanie-labirynt, które pomoże dziecku dobrze nauczyć się samogłosek i spółgłosek oraz liter, które oznaczają je na piśmie, a także przećwiczyć uwagę i myślenieczytaj dalej
-
Uczymy się liter i spółgłosek (język polski)Zadanie, które pomoże dziecku nauczyć się spółgłosek języka polskiego i odpowiednich literczytaj dalej
-
Uczymy się samogłosek nosowych (język polski)Zadanie, które pomoże dziecku nauczyć się samogłosek nosowych w języku polskim i odpowiednich literczytaj dalej
-
Samogłoski i spółgłoski nr 4Zadanie-labirynt, które pomoże dziecku dobrze nauczyć się samogłosek i spółgłosek oraz liter, które oznaczają je na piśmie, a także przećwiczyć uwagę i myślenieczytaj dalej
-
Samogłoski i spółgłoski nr 5Zadanie-labirynt, które pomoże dziecku dobrze nauczyć się samogłosek i spółgłosek oraz liter, które oznaczają je na piśmie, a także przećwiczyć uwagę i myślenieczytaj dalej
-
Labirynt z dźwięków nr 1: spółgłoski bezdźwięczneZadanie pomoże dziecku nauczyć się spółgłosek bezdźwięcznych w języku polskim, rozwinąć koordynację wzrokowo-ruchową, utrwalić znajomość literczytaj dalej
-
Uczymy się liter i spółgłosek syczących (język polski)Zadanie, które pomoże dziecku nauczyć się spółgłosek syczących języka polskiego i odpowiednich literczytaj dalej
-
Ścieżka ze spółgłoskami (nr 2)Zadanie pomoże dziecku w rozwoju kultury mowy, uwagi, inteligencjiczytaj dalej
-
Ścieżka ze spółgłoskami dźwięcznymi (nr 3)Zadanie pomoże dziecku w rozwoju kultury mowy, uwagi, inteligencjiczytaj dalej