Karty pracy Spółgłoski
(40)-
Samogłoski i spółgłoski nr 1Zadanie-labirynt, które pomoże dziecku dobrze nauczyć się samogłosek i spółgłosek oraz liter, które oznaczają je na piśmie, a także przećwiczyć uwagę i myśleniePOBIERZ PDF
-
Policz i napisz: liczymy litery i dźwiękiZadanie przyczyni się do utrwalenia wiedzy o dźwiękach i literachPOBIERZ PDF
-
Ustalamy literę, dobierając wyrazy kontrolneZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji mownej, rozwoju słuchu fonematycznegoPOBIERZ PDF
-
Szukamy głoski [l] w nazwach przedmiotówZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji językowej dziecka, rozwoju słuchu fonematycznegoPOBIERZ PDF
-
Uczymy się samogłosek i spółgłosek w oparciu o rysunkiZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji komunikacyjnych, językowego rozwoju dzieckaPOBIERZ PDF
-
Samogłoski i spółgłoskiKomplet zadań, które pomogą dziecku dobrze nauczyć się samogłosek i spółgłosek oraz liter, które oznaczają je na piśmie, a także przećwiczyć uwagę i myśleniePOBIERZ PDF
-
Określamy literę w końcu słowaZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji językowej, rozwoju słuchu fonematycznegoPOBIERZ PDF
-
Uczymy się rozróżniać samogłoski i spółgłoski w wyrazachKarta pracy pomoże dziecku nauczyć się rozróżniać samogłoski i spółgłoski, a także pracować ze strukturą dźwiękową wyrazów.POBIERZ PDF
-
Tworzymy ścieżkę dźwiękowąZadanie sprzyja formowaniu kompetencji językowych, rozwijaniu słuchu fonematycznegoPOBIERZ PDF
-
Dobrzy sąsiedzi: słowa-pary z twardymi i miękkimi spółgłoskamiZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji językowej dzieckaPOBIERZ PDF
-
Szukamy głosek w nazwach przedmiotówZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji językowej dziecka, rozwoju słuchu fonematycznegoPOBIERZ PDF
-
Labirynty z samogłosek i spółgłosekZestaw zadań, które pomogą dziecku nauczyć się typów spółgłosek w języku polskim, rozwinąć koordynację wzrokowo-ruchową, utrwalić znajomość literPOBIERZ PDF
-
Samogłoski i spółgłoski nr 2Zadanie-labirynt, które pomoże dziecku dobrze nauczyć się samogłosek i spółgłosek oraz liter, które oznaczają je na piśmie, a także przećwiczyć uwagę i myśleniePOBIERZ PDF
-
Labirynt z dźwięków nr 1: spółgłoski bezdźwięczneZadanie pomoże dziecku nauczyć się spółgłosek bezdźwięcznych w języku polskim, rozwinąć koordynację wzrokowo-ruchową, utrwalić znajomość literPOBIERZ PDF
-
Samogłoski i spółgłoski nr 3Zadanie-labirynt, które pomoże dziecku dobrze nauczyć się samogłosek i spółgłosek oraz liter, które oznaczają je na piśmie, a także przećwiczyć uwagę i myśleniePOBIERZ PDF
-
Uczymy się samogłosek nosowych (język polski)Zadanie, które pomoże dziecku nauczyć się samogłosek nosowych w języku polskim i odpowiednich literPOBIERZ PDF
-
Samogłoski i spółgłoski nr 6Zadanie-labirynt, które pomoże dziecku dobrze nauczyć się samogłosek i spółgłosek oraz liter, które oznaczają je na piśmie, a także przećwiczyć uwagę i myśleniePOBIERZ PDF
-
Uczymy się liter i spółgłosek (język polski)Zadanie, które pomoże dziecku nauczyć się spółgłosek języka polskiego i odpowiednich literPOBIERZ PDF
-
Samogłoski i spółgłoski nr 7Zadanie-labirynt, które pomoże dziecku dobrze nauczyć się samogłosek i spółgłosek oraz liter, które oznaczają je na piśmie, a także przećwiczyć uwagę i myśleniePOBIERZ PDF
-
Samogłoski i spółgłoski nr 8Zadanie-labirynt, które pomoże dziecku dobrze nauczyć się samogłosek i spółgłosek oraz liter, które oznaczają je na piśmie, a także przećwiczyć uwagę i myśleniePOBIERZ PDF
-
Uczymy się liter i spółgłosek syczących (język polski)Zadanie, które pomoże dziecku nauczyć się spółgłosek syczących języka polskiego i odpowiednich literPOBIERZ PDF
-
Samogłoski i spółgłoski nr 4Zadanie-labirynt, które pomoże dziecku dobrze nauczyć się samogłosek i spółgłosek oraz liter, które oznaczają je na piśmie, a także przećwiczyć uwagę i myśleniePOBIERZ PDF
-
Samogłoski i spółgłoski nr 5Zadanie-labirynt, które pomoże dziecku dobrze nauczyć się samogłosek i spółgłosek oraz liter, które oznaczają je na piśmie, a także przećwiczyć uwagę i myśleniePOBIERZ PDF
-
Szukamy głoski [ż/rz] w nazwach przedmiotówZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji językowej dziecka, rozwoju słuchu fonematycznegoPOBIERZ PDF