Uczymy się opisywać miejsca – zadania dla dzieci
(24)-
-
Opisujemy miejsca wyobrażone: rozwijamy fantazjęZestaw zadań, który pomoże dziecku w rozwoju wyobraźni, umiejętności rysowania i mowy pisanejczytaj dalej
-
Miejsce, gdzie mieszkam: mój domZadanie przyczyni się do rozwoju społecznej i obywatelskiej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
Miejsce, gdzie mieszkam: badamy, opisujemy, rysujemyZestaw zadań przyczyni się do rozwoju społecznej i obywatelskiej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
Opowiadamy o terytoriach: mapa, symbole państwowe, ustawyZestaw zadań, które zapoznają dziecko z pojęciem „terytorium”, pomogą w rozwijaniu wyobraźni, ukształtowaniu rozumienia granicczytaj dalej
-
Opisujemy miejsca wyobrażone: nieznana planetaZadanie pomoże dziecku w rozwoju uwagi, umiejętności rysowania i mowy pisanejczytaj dalej
-
Miejsce, gdzie mieszkam: moje miasto/wieśZadanie przyczyni się do rozwoju społecznej i obywatelskiej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
Opisujemy miejsca wyobrażone: nieznana wyspaZadanie pomoże dziecku w rozwoju uwagi, umiejętności rysowania i mowy pisanejczytaj dalej
-
Opisujemy miejsca wyobrażone: cudowne miastoZadanie pomoże dziecku w rozwoju uwagi, umiejętności rysowania i mowy pisanejczytaj dalej
-
Opowiadamy o terytoriach: państwa robotów i wróżekZadanie zapozna dziecko z pojęciem „terytorium”, pomogą w rozwijaniu wyobraźni, ukształtowaniu rozumienia granic i symboli państwowychczytaj dalej
-
Opisujemy miejsca wyobrażone: nieznany krajZadanie pomoże dziecku w rozwoju uwagi, umiejętności rysowania i mowy pisanejczytaj dalej
-
Opisujemy miejsca wyobrażone: nieznana góraZadanie pomoże dziecku w rozwoju uwagi, umiejętności rysowania i mowy pisanejczytaj dalej
-
Opisujemy miejsca wyobrażone: podziemne królestwoZadanie pomoże dziecku w rozwoju uwagi, umiejętności rysowania i mowy pisanejczytaj dalej
-
Opisujemy miejsca wyobrażone: bajkowy lasZadanie pomoże dziecku w rozwoju uwagi, umiejętności rysowania i mowy pisanejczytaj dalej
-
Opowiadamy o terytoriach: państwa zająców i wilkówZadanie zapozna dziecko z pojęciem „terytorium”, pomogą w rozwijaniu wyobraźni, ukształtowaniu rozumienia granic i symboli państwowychczytaj dalej
-
Opisujemy miejsca wyobrażone: podwodne królestwoZadanie pomoże dziecku w rozwoju uwagi, umiejętności rysowania i mowy pisanejczytaj dalej
-
Miejsce, gdzie mieszkam: moja ulicaZadanie przyczyni się do rozwoju społecznej i obywatelskiej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
Miejsce, gdzie mieszkam: główna ulica mojego miasta/wsiZadanie przyczyni się do rozwoju społecznej i obywatelskiej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
Miejsce, gdzie mieszkam: wybitni ludzie mojego miasta/wsiZadanie przyczyni się do rozwoju społecznej i obywatelskiej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
Opowiadamy o terytoriach: państwa jednorożców i smokówZadanie zapozna dziecko z pojęciem „terytorium”, pomogą w rozwijaniu wyobraźni, ukształtowaniu rozumienia granic i symboli państwowychczytaj dalej
-
Opowiadamy o terytoriach: państwa krasnoludków i elfówZadanie zapozna dziecko z pojęciem „terytorium”, pomogą w rozwijaniu wyobraźni, ukształtowaniu rozumienia granic i symboli państwowychczytaj dalej
-
Miejsce, gdzie mieszkam: zabytki mojego miasta/wsiZadanie przyczyni się do rozwoju społecznej i obywatelskiej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
Miejsce, gdzie mieszkam: wspieram swoje miasto/wieśZadanie przyczyni się do rozwoju społecznej i obywatelskiej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
Miejsce, gdzie mieszkam: herb mojego miasta/wsiZadanie przyczyni się do rozwoju społecznej i obywatelskiej kompetencji dzieckaczytaj dalej