Pomiar masy dla dzieci
(11)-
Huśtawki: dobieramy wariantyZadanie przyczyni się do rozwoju matematycznej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Gramy i kilogramy: co ile waży?Zadanie przyczyni się do rozwoju matematycznej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Zadania tekstowe na obliczenia wagoweZadanie ma na celu rozwijanie kompetencji matematycznych oraz doskonalenie umiejętności rozwiązywania zadań tekstowychczytaj dalej
-
Cięższe i lżejsze: uczymy się porównywaniaZadanie przyczyni się do rozwoju matematycznej kompetencji dzieci, rozwoju umiejętności porównywania masy przedmiotówczytaj dalej
-
Wyznaczamy najcięższy i najlżejszy obiektZadanie przyczyni się do rozwoju matematycznej kompetencji dzieci, rozwoju umiejętności porównywania masy przedmiotówczytaj dalej
-
Obliczamy wagę produktów płynnychZadanie sprzyja utrwaleniu umiejętności mnożenia pisemnego liczb wielocyfrowychczytaj dalej
-
Równowaga: porównujemy masę przedmiotówZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji matematycznejczytaj dalej
-
Obliczamy wagę zwierzątZadanie sprzyja formowaniu kompetencji matematycznych dzieci, utrwaleniu umiejętności rozwiązywać zadania tekstoweczytaj dalej
-
Obliczamy nieznane daneZadanie sprzyja utrwalaniu umiejętności obliczać nieznane komponenty działań arytmetycznych, pogłębieniu wiedzy o jednostkach wagi i pojemnościczytaj dalej
-
Ustalamy kolejność: najcięższe – najlżejszeZestaw zadań, które pomogą dziecku w rozwoju umiejętności porównywania i porządkowaniaczytaj dalej
-
Rozwiązujemy zadania tekstowe na obliczenia wagoweZadanie sprzyja utrwalaniu umiejętności obliczać nieznane komponenty działań arytmetycznych, pogłębieniu wiedzy o mierzeniu masy przedmiotówczytaj dalej