Jednostki miary dla dzieci
(12)-
Jedno i to samo: porównujemy czasZadanie przyczyni się do kształtowania matematycznej kompetencjiczytaj dalej
-
Jednostki miary: wykorzystujemy prawidłowoZadanie przyczyni się do utrwalenia wiedzy o jednostkach miary dla różnych wielkościczytaj dalej
-
Jednostki miary: myślimyZadanie przyczyni się do utrwalenia wiedzy o jednostkach miaryczytaj dalej
-
Lata i wieki: wypełniamy tabelęZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji matematycznejczytaj dalej
-
Pracujemy z jednostkami miar czasuZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji matematycznej, usprawnienia umiejętności posługiwania się jednostkami miar czasuczytaj dalej
-
-
Dokonujemy konwersji liczb mianowanychZadanie przyczyni się do rozwoju matematycznej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Przekształcania matematyczne: liczby mianowaneZadanie przyczyni się do rozwoju matematycznej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Gramy i kilogramy: co ile waży?Zadanie przyczyni się do rozwoju matematycznej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Cięższe i lżejsze: uczymy się porównywaniaZadanie przyczyni się do rozwoju matematycznej kompetencji dzieci, rozwoju umiejętności porównywania masy przedmiotówczytaj dalej
-
Powierzchnia: uogólniamy opanowaną wiedzęZadanie przyczyni się do rozwoju matematycznej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Odejmujemy jednostki długościZadanie pomoże w rozwoju kompetencji matematycznej, utrwalić wiedzę o liczbach mianowanych.czytaj dalej