Jednostki miary dla dzieci
(19)-
Jedno i to samo: porównujemy czasZadanie przyczyni się do kształtowania matematycznej kompetencjiczytaj dalej
-
Jednostki miary: wykorzystujemy prawidłowoZadanie przyczyni się do utrwalenia wiedzy o jednostkach miary dla różnych wielkościczytaj dalej
-
Jednostki miary: myślimyZadanie przyczyni się do utrwalenia wiedzy o jednostkach miaryczytaj dalej
-
Pracujemy z jednostkami miar czasuZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji matematycznej, usprawnienia umiejętności posługiwania się jednostkami miar czasuczytaj dalej
-
Lata i wieki: wypełniamy tabelęZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji matematycznejczytaj dalej
-
Odejmujemy jednostki długościZadanie pomoże w rozwoju kompetencji matematycznej, utrwalić wiedzę o liczbach mianowanych.czytaj dalej
-
Dokonujemy konwersji liczb mianowanychZadanie przyczyni się do rozwoju matematycznej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Gramy i kilogramy: co ile waży?Zadanie przyczyni się do rozwoju matematycznej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Przekształcania matematyczne: liczby mianowaneZadanie przyczyni się do rozwoju matematycznej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
-
Cięższe i lżejsze: uczymy się porównywaniaZadanie przyczyni się do rozwoju matematycznej kompetencji dzieci, rozwoju umiejętności porównywania masy przedmiotówczytaj dalej
-
Powierzchnia: uogólniamy opanowaną wiedzęZadanie przyczyni się do rozwoju matematycznej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Korzystamy z jednostek długości poprawnieZadanie pomoże uformować kompetencje matematyczne, utrwalić wiadomości dzieci w zakresie jednostek długościczytaj dalej
-
Obliczamy czas na treningZadanie sprzyja formowaniu kompetencji matematycznych, rozwijać umiejętność dodawania liczb mianowanychczytaj dalej
-
Remont: pole prostokątówZadanie sprzyja formowaniu kompetencji matematycznych, umiejętności obliczać pole prostokątaczytaj dalej
-
Podsumowujemy wyuczone o prędkościZadanie sprzyja formowaniu kompetencji matematycznych dzieci, rozwijaniu umiejętności obliczać prędkośćczytaj dalej
-
Jednostki kwadratowe: pola prostokątówZadanie sprzyja formowaniu kompetencji matematycznych, umiejętności obliczać pola prostokątów, jednostkiczytaj dalej
-
Porównuję – mierzę: obliczamy poleZadanie sprzyja formowaniu kompetencji matematycznych, umiejętności obliczać pola figurczytaj dalej
-
Spódnica-ogrodniczka: obliczamy pole przy pomocy paletkiZadanie sprzyja formowaniu kompetencji matematycznych, umiejętności korzystać z paletki dla obliczenia polaczytaj dalej