Rozwój dobrze powiązanej mowy u dzieci w wieku 8–9 lat
(567)-
Przywracamy układ słów w zdaniu nr 1Zadanie, które pomoże dziecku nauczyć się budowania zdań oraz rozumienia ich struktury, a także wzbogaci słownictwoczytaj dalej
-
Tworzymy opowiadanie: nr 1Zadanie, które będą sprzyjać rozwojowi umiejętności ortograficznych, spójnego języka pisanego, wyobraźni oraz fantazji dzieckaczytaj dalej
-
Poznajemy mocne strony swojej osobowościZadanie, które pomoże dziecku lepiej poznać jego mocne strony, zyskać poczucie własnej wartości, zwiększyć samoocenę i uzyskać szacunek do samego siebieczytaj dalej
-
Poszukujemy frazeologizmów-synonimów nr 1 (język polski)Zadanie, które pomoże w poszerzeniu zasobu słownictwa i rozwoju kompetencji językowej dzieckaczytaj dalej
-
Telefon komórkowy: korzyść czy szkoda?Zadanie rozwinie informacyjno-komunikacyjną kompetencję dzieckaczytaj dalej
-
Uczymy się frazeologizmów o zwierzętach (język polski)Zadanie, które pomoże dziecku nauczyć się lub powtórzyć polskie frazeologizmy związane ze zwierzętamiczytaj dalej
-
Poznajemy swoją osobowośćZadanie, które pomoże dziecku poznać siebie, ujawnić ważne cechy osobowości, za które może szanować siebie i zastanowić się nad swoim wkładem w dobro publiczneczytaj dalej
-
Rozwijamy umiejętności komunikacyjne w toku gryZadanie, które pomoże dziecku dowiedzieć się więcej o swoich rozmówcach, rozwinąć komunikatywność, nawyki czytania i uważnego słuchaniaczytaj dalej
-
Układamy zdania z cząsteczekZdanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Wybieramy zasady człowieka sukcesuZadanie zorientowanie na rozwój społecznej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
Czytamy o historii pojawienia się walentynekZadanie, które da dziecku możliwość dowiedzieć się historii powstania i rozpowszechnienia kartek-walentynek, a także usprawnić umiejętności czytania i rozumienia tekstówczytaj dalej
-
Uczymy się układać zdania oznajmującepobierz, bezpłatnie, wydrukuj, zadanie, dziecko, oznajmujące, zdanie, pismo, myślenie, język, mówienieczytaj dalej
-
Budujemy zdania złożone nr 1: przyczynaZadania to pomoże dziecku nauczyć się tworzenia zdań złożonych ze znaczeniem przyczyny, rozwinąć płynną mowę, umiejętności pisaniaczytaj dalej
-
-
Piszemy wesołą i smutną historięZadanie pomoże dziecku w rozwoju wyobraźni i fantazji, pisemnych umiejętności komunikacyjnychczytaj dalej
-
Uczymy się układać zdania pytająceZadanie, które przyczyni się do rozwoju umiejętności mowy i myślenia dziecka, umiejętności ułożenia zdań pytających z podanych wyrazówczytaj dalej
-
Opowiedz bez przygotowania: kontynuujemy opowiadanieZadanie przyczyni się do rozwoju kreatywnego myśleniaczytaj dalej
-
Przywracamy układ słów w zdaniuZestaw zadań, które pomogą dziecku nauczyć się budowania zdań oraz rozumienia ich struktury, a także wzbogacą słownictwoczytaj dalej
-
Układamy zdania ze słowami, które zaczynają się od jednakowych literZadania tego zestawu pomogą dziecku w rozwoju inteligencji lingwistycznej, wzbogaceniu zasobu słownictwa, nauczeniu się prawidłowego budowania zdaniaczytaj dalej
-
Tworzymy opowiadanie: wyobrażamy i piszemyZestaw zadań, które będą sprzyjać rozwojowi umiejętności ortograficznych, spójnego języka pisanego, wyobraźni oraz fantazji dziecka.czytaj dalej
-
Układamy opowiadania ze słowami na literę „B” (język polski)Zadanie, które pomoże dziecku w rozwoju kompetencji językowej, umiejętności czytania i pisania, wyobraźniczytaj dalej
-
Moja tajemnicza historia: piszemy wypracowanieZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji językowej dziecka, umiejętności wyrażania własnego zdania, rozwoju kultury mowy, wzbogacenia zasobu słownictwaczytaj dalej
-
Przywracamy układ słów w zdaniu nr 2Zadanie, które pomoże dziecku nauczyć się budowania zdań oraz rozumienia ich struktury, a także wzbogaci słownictwoczytaj dalej
-
Kręć i pisz: układamy historięZadanie przyczyni się do rozwoju językowej kompetencji dzieciczytaj dalej