FAQ, Wsparcie użytkownika

Wsparcie użytkownika

1. Jak uzyskać dostęp do płatnych materiałów na stronie

Dostęp do niektórych materiałów na stronie jest udzielany tylko pod warunkiem zakupu konta „Premium”. Opłata dostępu „Premium” jest dokonywana na stronie „Premium”. Dostęp do płatnych materiałów na stronie jest udzielany natychmiast po dokonaniu płatności i jest ważny przez okres wybrany podczas dokonywania płatności.

2. Nie mogę się zarejestrować/zalogować do swojego profilu.

Nie możesz zarejestrować się lub zalogować do profilu użytkownika tylko wtedy, gdy Twoja przeglądarka blokuje pliki cookies. Witryna wykorzystuje pliki cookies do prawidłowego funkcjonowania. Spróbuj zmienić ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji na temat korzystania z plików cookies można znaleźć w naszej Polityce Prywatności. Możesz dowiedzieć się więcej o plikach cookies klikając tutaj.

3. Jak zrezygnować z płatnego dostępu

Jeśli doszło do zmiany Twojego zdania na temat zakupu płatnego dostępu do materiałów strony, możesz wystąpić o zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni od daty transakcji, pod warunkiem, że nie pobierałeś płatnych materiałów ze strony po dokonaniu płatności. Wniosek o zwrot pieniędzy należy wysłać pod adres poczty elektronicznej: .

4. Jak sprawdzić okres ważności swojego płatnego dostępu

Informacje o wszystkich dokonanych zakupach wyświetlane są na stronie Użytkownika „Profilu” pod następującym adresem
https://childdevelop.pl/users/?do=profile.

5. Gdzie mogę się zwrócić w przypadku problemów z funkcjonowaniem strony

Wszelkie pytania związane z funkcjonowaniem strony, płatnościami lub pobieraniem materiałów należy kierować pod adres poczty elektronicznej:
.

6. Nie otwierają się pliki lub pojawia się puste okno podczas pobierania

Jeśli korzystasz z przeglądarki Chrome, możesz mieć problem z pobieraniem i otwieraniem plików PDF w oknie przeglądarki.
W chwili obecnej twórcy przeglądarki naprawiają ten problem, jak wskazano na stronie https://support.google.com/chrome/answer/6213030?hl=pl

Przy występowaniu problemu z otwieraniem plików w przeglądarce Chrome, możesz:

  • Pobierać pliki w innej przeglądarce, na przykład Firefox lub Opera.
  • Jeśli otwiera się puste szare okno, możesz nacisnąć Ctrl+S i zapisać plik na komputerze do późniejszego przeglądania.
  • Na stronie zadania kliknij prawym przyciskiem myszy przycisk „Pobierz plik” i wybierz opcję „Zapisz łącze jako ...”, aby zapisać plik zadania.
  • Skonfigurować automatyczne zapisywanie plików PDF na swoim komputerze.

Szczegóły firmy

Rozwój dziecka Sp. z o. o.
Adres pocztowy: Warszawa, ul. Stefana Okrzei, nr 1A, lok. 10P.
NIP 1133074771
KRS 0000997421
office@childdevelop.pl

Dane kontaktowe:

Aby się z nami skontaktować, wyślij e-mail na adres lub skorzystaj z formularza czatu online na tej stronie.