Ciekawa woda: myślimy logicznie

Ciekawa woda: myślimy logicznie

Zadanie to przyczyni się do kształtowania kompetencji przyrodniczej, wyobrażenia o stanach i właściwościach wody. Uczniom i uczennicom zaproponowano obejrzeć łańcuch przemiany wody i napisać nad strzałkami, co trzeba zrobić (nagrzać, schłodzić), by kolejność była prawidłowa. Także dzieci mają się zastanowić, co będzie, jeśli do szklanki wody dodać i wymieszać cukier, sól, barwnik, napisać, dlaczego wodę nazywają rozpuszczalnikiem, a także otoczyć pętlą to, co nie rozpuszcza się w wodzie. W toku wykonywania zadania dzieci rozwiną logikę i analityczne myślenie.

Pobierz bezpłatnie

Tylko dla zarejestrowanych użytkowników.


Oceń publikację
Ocena artykułu: 5 z 5 na podstawie 1 oceny.

Rozwój dziecka
02.04.2020

Komentarze
Avatar
Pozostało 2000 znaków. “Zasady” komentowania
Wypełnij lub zaloguj się
Kod
Brak komentarzy

Aby otrzymywać wszystkie publikacje
od strony «Rozwój dziecka»
w Facebook-u — kliknij przycisk „Polub tę stronę”

Rozwój dziecka

Dziękuję,
nie pokazujcie mi tego!

Gratulacje, jesteś subskrybowany! Odbierz list i aktywuj biuletyn