Pisownia dla klasy 4
(33)-
Tworzymy przymiotniki i czasownikiZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Odgadujemy i piszemy zaszyfrowane przysłowiaZadanie przyczyni się do rozwoju językowej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
Przysłówek: dobieramy frazeologizmy-synonimyZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Przepisywanie tekstu o PolsceZadanie sprzyja kształtowaniu poprawności ortograficznej i punktacyjnejczytaj dalej
-
Piszemy końcówki przymiotnikówZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Dziewięć setekZadanie pomoże dziecku nauczyć się rozszyfrować logogryfy, wzbogacić zasób słownictwa, rozwinąć logiczne myślenie, uwagęczytaj dalej
-
Tworzymy liczebniki porządkoweZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Podstępne słowa: układamy zdaniaZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dziecka, rozwoju umiejętności wykorzystania homonimówczytaj dalej
-
Dobieramy wyrazy o wspólnym rdzeniuZadanie przyczyni się do rozwoju mownej i komunikacyjnej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Ile kto ma lat? Liczebniki główneKarta pracy dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej, która pomaga w doskonaleniu wiedzy o liczebnikach głównychczytaj dalej
-
Pendolino z liczbamiZadanie z języka polskiego przeznaczone dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej, które pomoże im w poznaniu liczebników porządkowych oraz wzmocni umiejętność logicznego myślenia i uwagiczytaj dalej
-
Labirynt słów: praktyka przenoszenia słówZadanie przyczyni się do kształtowania umiejętności prawidłowego przenoszenia słów z linijki na linijkęczytaj dalej
-
Redagowanie i przepisywanie tekstu o popularności pizzyZadanie skierowane jest na kształtowanie kompetencji językowej, poprawności ortograficznej podczas przepisywania tekstu ze wzoru drukowanegoczytaj dalej
-
Alternacje samogłosek w rdzeniach słówZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji językowej, rozwoju słuchu fonematycznegoczytaj dalej
-
Pisownia nazw własnych i pospolitychZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Przepisywania tekstu o mrówkachZadanie kształtuje kompetencje językowe, poprawność ortograficzną, umiejętność określania trudnych wyrazówczytaj dalej
-
Zapamiętujemy pisownię słów: nazwy własneZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dziecka, wzbogacenia zasobu słownictwaczytaj dalej
-
Leń nic nie robi cały dzień: razem czy osobnoZadanie sprzyja formowaniu kompetencji językowej, utrwala zasady pisowni cząstki „nie”, przyimków i przedrostkówczytaj dalej
-
Zapamiętujemy pisownię słówZestaw zadań przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dziecka, wzbogacenia zasobu słownictwaczytaj dalej
-
Tworzymy słowa za pomocą przyrostkówZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dzieci, usprawnienia umiejętności dokonywania analizy słów pod względem budowyczytaj dalej
-
Prawidłowo dzielimy słowa do przenoszeniaZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
Zmieniamy znaczenia wyrazów: pisownia nie z czasownikamiZadanie sprzyja formowaniu umiejętności poprawnej pisowni czasowników z nieczytaj dalej
-
Historia interpunkcji: podstawyZadanie sprzyja kształtowaniu wiedzy podstaw interpunkcjiczytaj dalej
-
Uczymy się określania przedrostków w słowachZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dzieci, rozwoju umiejętności przeprowadzania analizy budowy wyrazówczytaj dalej