Przymiotniki dla dzieci w wieku 8–9 lat (3 klasa)
(75)-
Tworzymy przymiotniki i czasownikiZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Słoik ciasteczek: dobieramy części mowyZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
Układamy zdania z cząsteczekZdanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Segregujemy części mowy nr 1 – temat „Sport”Zadanie tematyczne, które pomoże dziecku zapamiętać samodzielne części mowy, takie jak rzeczownik, czasownik i przymiotnik oraz nauczy odróżniać je spośród innych słówczytaj dalej
-
Kartoteka części mowy: uczymy się ich wyróżnianiaZadanie przyczyni się do utrwalenia wiedzy o samodzielnych częściach mowyczytaj dalej
-
-
Znajdź zbędne słowo: myślmy logicznieTen zestaw nauczy dziecka odróżniać przedmioty według istotnych cech, pomoże rozwinąć myślenie analityczne i wzbogacić zasób leksykalnyczytaj dalej
-
Wyzwanie: piszemy przymiotnikiZadanie jest ukierunkowane na kształtowanie językowej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
Układamy zdania ze słowami nr 1Zadanie to pomoże dziecku w rozwoju inteligencji lingwistycznej, wzbogaceniu zasobu słownictwa, nauczeniu się prawidłowego budowania zdaniaczytaj dalej
-
Uczymy się części mowy oraz segregujemy słowaKomplet zadań, które pomogą dziecku zapamiętać samodzielne części mowy, takie jak rzeczownik, czasownik i przymiotnik oraz nauczą odróżniać je spośród innych słówczytaj dalej
-
Rozróżniamy przysłówki i przymiotnikiZadanie przyczyni się do rozwoju mownej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Układamy zdania ze słowami, które zaczynają się od jednakowych literZadania tego zestawu pomogą dziecku w rozwoju inteligencji lingwistycznej, wzbogaceniu zasobu słownictwa, nauczeniu się prawidłowego budowania zdaniaczytaj dalej
-
Piszemy końcówki przymiotnikówZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Tworzymy własny słowniczekZadanie, które pomoże dziecku stworzyć własny słowniczek, w którym szczegółowo przeanalizuje nowe i interesujące słowa, ilustrując je i wpisując odpowiednie zdaniaczytaj dalej
-
Znajdź zbędne słowo nr 4: przymiotnikiZadanie pomoże dziecku odróżniać przedmioty według istotnych cech, rozwinąć myślenie analityczne i wzbogacić zasób leksykalnyczytaj dalej
-
Wierszyk ślimaka: rymujemyZadanie przyczyni się do rozwoju twórczych literackich zdolności dzieckaczytaj dalej
-
Dobieramy odpowiednie przymiotnikiZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dzieci, pogłębienia wiedzy o przymiotnikuczytaj dalej
-
Uczymy się figur podczas czytania: owal, prostokątZadanie, które pomoże dziecku w utrwaleniu znajomości figur geometrycznych (owal i prostokąt), usprawnieniu umiejętności czytania i liczenia po koleiczytaj dalej
-
Opisz rysunki nr 1Zadanie to pomoże dziecku nauczyć się opisywać przedmioty i istoty, wyćwiczyć nawyki pisowni i umiejętności pisaniaczytaj dalej
-
Czyje ogony: uczymy się przymiotnikówZadanie przyczyni się do rozwoju mowy i zdolności twórczychczytaj dalej
-
Opisz rysunki: użycie przymiotnikówZestaw zadań, które pomogą dziecku nauczyć się opisywać przedmioty i istoty, wyćwiczyć nawyki pisowni i umiejętności pisaniaczytaj dalej
-
Opisujemy słodycze: uzupełniamy zdaniaZadanie jest ukierunkowane na kształtowanie mownej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
Opowiadamy o tradycjach wielkanocnychZadanie przyczyni się do uogólnienia wiedzy o tradycjach wielkanocnychczytaj dalej
-
Opisujemy wrażenia, które wywołuje jabłkoZadanie, które pomoże dziecku w poszerzeniu zasobu słownictwa i opanowaniu opisywania różnych wrażeń, rozwoju wyobraźni i fantazjiczytaj dalej