Miesiące dla dzieci w wieku 8–9 lat
(50)-
Zima: znajdź różnice i pokolorujZadanie, które pomoże dziecku poszerzyć wiedzę o zimie, rozwinąć spostrzegawczość, umiejętności porównawcze oraz motoryczneczytaj dalej
-
Krzyżówka z podpowiedziami „Miesiące roku”Zadanie-krzyżówka będzie sprzyjała rozwojowi logicznego myślenia oraz inteligencji dziecka, jego uwagi i pamięci, a także pozwoli powtórzyć pisownię nazw miesięcy rokuczytaj dalej
-
Anagram „Miesiące roku”Wykonując to zadanie dziecko będzie doskonaliło umiejętności myślenia logicznego oraz nauczy się prawidłowego pisania nazw wszystkich dwunastu miesięcy rokuczytaj dalej
-
Dwanaście miesięcy: pracujemy z kalendarzemZadanie przyczyni się do rozwoju umiejętności orientowania się w czasie na podstawie kalendarzaczytaj dalej
-
Odszyfruj słowa i podziel je na kategorieZadanie, które pomoże dziecku w utrwaleniu pisowni niektórych słów z tematów „Pory roku”, „Miesiące”, „Pogoda” w języku angielskimczytaj dalej
-
Wiosna: znajdź różnice i pokolorujZadanie, które pomoże dziecku poszerzyć wiedzę o wiośnie, rozwinąć spostrzegawczość, umiejętności porównawcze oraz motoryczneczytaj dalej
-
Pory roku: znajdź różnice i pokolorujZestaw zadań do kolorowania, który pomoże dziecku poszerzyć wiedzę o porach roku, rozwinąć spostrzegawczość, umiejętności porównawcze oraz motoryczneczytaj dalej
-
Jesień: znajdź różnice i pokolorujZadanie, które pomoże dziecku poszerzyć wiedzę o jesieni, rozwinąć spostrzegawczość, umiejętności porównawcze oraz motoryczneczytaj dalej
-
Pracujemy z kalendarzem: styczeńZadanie przyczyni się do rozwoju umiejętności orientowania się w kalendarzuczytaj dalej
-
Lato: znajdź różnice i pokolorujZadanie, które pomoże dziecku poszerzyć wiedzę o lecie, rozwinąć spostrzegawczość, umiejętności porównawcze oraz motoryczneczytaj dalej
-
Anagramy „Zaszyfrowane miesiące: zima”Zestaw zadań przyczyni się do rozwoju kultury mowy, uwagi i inteligencji dzieckaczytaj dalej
-
Data i dzień: pracujemy z kalendarzemZestaw przyczyni się do rozwoju umiejętności orientowania się w kalendarzuczytaj dalej
-
Planujemy letni wypoczynekZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dziecka, rozwoju umiejętności wyrażania swojego zdania, zdolności twórczychczytaj dalej
-
Strona kalendarza: osiągnięcia i planyZadanie przyczyni się do rozwoju umiejętności planowaniaczytaj dalej
-
Określamy temperaturę: ciepło czy zimno?Zadanie przyczyni się do kształtowania przyrodniczej i prozdrowotnej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
Co lubię robić w zimieZadanie, które pomoże dziecku nauczyć się analizowania i opisywania tego, co ono lubi robić w zimieczytaj dalej
-
Piąstkowy kalendarz: uczymy się wyliczać dni w miesiącuZadanie sprzyja kształtowaniu umiejętności korzystania z nietypowego kalendarzaczytaj dalej
-
Anagramy „Zaszyfrowane miesiące”Zestaw zadań przyczyni się do rozwoju kultury mowy, uwagi i inteligencji dzieckaczytaj dalej
-
Notujemy obserwacjе nad światem roślinZestaw zadań, które pomogą dziecku w stworzeniu własnego dziennika obserwacji nad roślinami, rozwoju umiejętności rysowania, utrwaleniu znajomości miesięcy w rokuczytaj dalej
-
Anagramy „Zaszyfrowane miesiące: wiosna”Zestaw zadań przyczyni się do rozwoju kultury mowy, uwagi i inteligencji dzieckaczytaj dalej
-
Co lubię robić w różne pory rokuZestaw, który pomoże dziecku nauczyć się analizowania i opisywania tego, co ono lubi robić w różne pory rokuczytaj dalej
-
Co lubię robić wiosnąZadanie, które pomoże dziecku nauczyć się analizowania i opisywania tego, co ono lubi robić wiosnączytaj dalej
-
Anagramy „Zaszyfrowane miesiące: jesień”Zestaw zadań przyczyni się do rozwoju kultury mowy, uwagi i inteligencji dzieckaczytaj dalej
-
Anagramy „Zaszyfrowane miesiące”Zadanie przyczyni się do rozwoju kultury mowy, uwagi i inteligencji dzieckaczytaj dalej