Karty pracy
Oceń publikację

Konstelacja „wiosennych” słów: nauka opisywania pór roku

Konstelacja „wiosennych” słów: nauka opisywania pór roku

Konstelacja „wiosennych” słów to karta pracy ukierunkowana na rozwijanie umiejętności opisywania wiosny. Dziecko rozwiązuje anagramy i zapisuje ułożone słowa (wiosna, szpak, kwiaty, słońce, ciepło). W drugim zadaniu wybiera i zapisuje przymiotniki do słowa „wiosna”, zaczynające się od głosek, z których zbudowane jest to słowo (na przykład: wesoła, idealna, słoneczna). W trzecim zadaniu wybiera i podkreśla te słowa, które opisują porę wiosny (na przykład „kwitnie”, „świeci”, „budzi się”) spośród zaproponowanych czasowników. Dodatkowo dziecko zapisuje znaczenie słów „pączkować” (być pokrytym pąkami kwiatów, liści), „obfitować” (mieć wielką ilość czegoś). Wykonanie zadań z karty pracy pomoże dziecku rozwinąć kompetencje językowe, wyobraźnię i uwagę.

OCENA ZADANIA
5.00
(2 ocen)
Liczba pobrań 49