Rymy dla dzieci w wieku 9-10 lat (4 klasa)
(30)-
Łamańce językowe i ćwiczenia wyrazistości mowy: roślinyZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dziecka, rozwoju prawidłowej artykulacjiczytaj dalej
-
Piszemy wiersz dla mamyZadanie przyczyni się do rozwoju twórczych literackich zdolności dzieckaczytaj dalej
-
Piszemy wiersz wielkanocnyZadanie przyczyni się do rozwoju twórczych literackich zdolności dzieckaczytaj dalej
-
Barwne rymy nr 1Zadanie, które w atrakcyjnej postaci łączy zapoznanie się dzieci z rymami z rozwojem motoryki i percepcją kolorówczytaj dalej
-
Wiersz o mnie: rymujemyZadanie przyczyni się do rozwoju twórczych literackich zdolności dziecka.czytaj dalej
-
Wierszyki w pięć minut: uczymy się rymowaniaZadanie przyczyni się do rozwoju twórczych zdolności literackich dzieciczytaj dalej
-
Wierszyk ślimaka: rymujemyZadanie przyczyni się do rozwoju twórczych literackich zdolności dzieckaczytaj dalej
-
Łamańce językowe i ćwiczenia wyrazistości mowy: ludzieZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dziecka, rozwoju prawidłowej artykulacjiczytaj dalej
-
Uczymy się łamańców językowych i ćwiczeń wyrazistości mowyZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dziecka, rozwoju prawidłowej artykulacjiczytaj dalej
-
Piszemy noworoczny wierszZadanie przyczyni się do rozwoju twórczych literackich zdolności dzieckaczytaj dalej
-
Barwne rymyZestaw zadań, które w atrakcyjnej postaci łączą naukę dzieci z rozwojem motoryki i percepcją kolorówczytaj dalej
-
Znajdź rym nr 1 (język polski)Zadanie, które pomoże dziecku zrozumieć, jak rymujemy wyrazy i rozwinąć poczucie rymuczytaj dalej
-
Znajdź rym (język polski)Grupa zadań, które pomogą dziecku zrozumieć, jak rymujemy wyrazy i rozwinąć poczucie rymuczytaj dalej
-
Smoki i dinozaury: twórcze porównanieZadanie przyczyni się do kształtowania przyrodniczej i mownej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
Łamańce językowe i ćwiczenia wyrazistości mowy: zwierzętaZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dziecka, rozwoju prawidłowej artykulacjiczytaj dalej
-
Barwne rymy nr 2Zadanie, które w atrakcyjnej postaci łączy zapoznanie się dzieci z rymami z rozwojem motoryki i percepcją kolorówczytaj dalej
-
Barwne rymy nr 3Zadanie, które w atrakcyjnej postaci łączy zapoznanie się dzieci z rymami z rozwojem motoryki i percepcją kolorówczytaj dalej
-
Łamańce językowe i ćwiczenia wyrazistości mowy: jedzenieZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dziecka, rozwoju prawidłowej artykulacjiczytaj dalej
-
Barwne rymy nr 4Zadanie, które w atrakcyjnej postaci łączy zapoznanie się dzieci z rymami z rozwojem motoryki i percepcją kolorówczytaj dalej
-
Barwne rymy nr 7Zadanie, które w atrakcyjnej postaci łączy zapoznanie się dzieci z rymami z rozwojem motoryki i percepcją kolorówczytaj dalej
-
Barwne rymy nr 6Zadanie, które w atrakcyjnej postaci łączy zapoznanie się dzieci z rymami z rozwojem motoryki i percepcją kolorówczytaj dalej
-
Barwne rymy nr 5Zadanie, które w atrakcyjnej postaci łączy zapoznanie się dzieci z rymami z rozwojem motoryki i percepcją kolorówczytaj dalej
-
Znajdź rym nr 8 (język polski)Zadanie, które pomoże dziecku zrozumieć, jak rymujemy wyrazy i rozwinąć poczucie rymuczytaj dalej
-
Barwne rymy nr 8Zadanie, które w atrakcyjnej postaci łączy zapoznanie się dzieci z rymami z rozwojem motoryki i percepcją kolorówczytaj dalej