Kompetencje ogólne klasa 4
(1121)-
Ćwiczymy pamięć nr 1Zadanie, które sprzyja rozwojowi pamięci wzrokowej dziecka i poprawie jego zdolności intelektualnych.POBIERZ PDF
-
Uczymy się rozróżniania emocji i uczućZadanie, które przyczyni się do rozwoju inteligencji emocjonalnej dziecka, pomoże nauczyć się rozróżniać i nazywać emocje i uczucia na podstawie rysunkówPOBIERZ PDF
-
Tworzymy opowiadanie: nr 1Zadanie, które będą sprzyjać rozwojowi umiejętności ortograficznych, spójnego języka pisanego, wyobraźni oraz fantazji dzieckaPOBIERZ PDF
-
Określamy czas: zadanie nr 1Zadanie, które pozwala na stworzenie własnego, kolorowego kalendarza.POBIERZ PDF
-
Krzyżówka „Czas”: ćwiczymy myślenieZadanie-krzyżówka, która będzie rozwijało pamięć, myślenie oraz logikę dziecka, a także pozwoli powtórzyć pisownię osiemnastu słów, które są związane z czasem.POBIERZ PDF
-
Rozpoznajemy emocje na podstawie wyrazu twarzy nr 1Zadanie, które przyczyni się do rozwoju inteligencji emocjonalnej i wyobraźni dziecka, pomoże w rozpoznaniu różnych emocji na podstawie charakterystycznego wyrazu twarzy.POBIERZ PDF
-
Rzeczownik: uogólniamy zdobytą wiedzęZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji językowej dziecka, uogólnienia zdobytej wiedzy o rzeczownikuPOBIERZ PDF
-
Krzyżówka w języku angielskim „Dyscypliny sportowe”Zadanie, które pomoże dziecku we wzbogaceniu zasobu słownictwa na temat „Dyscypliny sportowe” w języku angielskimPOBIERZ PDF
-
Mapa Polski i symbole narodoweZadanie przyczyni się do rozwoju społecznej kompetencji dziecka, logiki, wyobraźni i fantazjiPOBIERZ PDF
-
Termometr emocjonalny: mierzymy poziom uczućZadanie pomoże dziecku nauczyć się rozpoznawania własnych emocji, rozwinie inteligencję emocjonalnąPOBIERZ PDF
-
Poznajemy mocne strony swojej osobowościZadanie, które pomoże dziecku lepiej poznać jego mocne strony, zyskać poczucie własnej wartości, zwiększyć samoocenę i uzyskać szacunek do samego siebie.POBIERZ PDF
-
Krzyżówka w obrazkach „Warzywa”Zadanie, które pomoże dziecku w powtórzeniu pisowni nazw warzywPOBIERZ PDF
-
„Efekt gniewu”: trenujemy inteligencję emocjonalnąZadanie to będzie sprzyjać rozwojowi inteligencji emocjonalnej dziecka oraz pomoże lepiej zrozumieć uczucie gniewu i opracować strategie uspokojenia.POBIERZ PDF
-
Analizujemy siebie: pięć pozytywnych cech (chłopak)Zadanie, które pomoże dziecku lepiej poznać i uwierzyć w siebie, a także zwiększyć samoocenę i poczucie własnej wartości.POBIERZ PDF
-
Dwanaście miesięcy: pracujemy z kalendarzemZadanie przyczyni się do rozwoju umiejętności orientowania się w czasie na podstawie kalendarzaPOBIERZ PDF
-
Uczymy się polskich frazeologizmów nr 1Zadanie, które będzie pomagało dziecku w nauce polskich frazeologizmów oraz ich tłumaczenia, przećwiczeniu myślenia, bystrości oraz wzbogaceniu słownictwaPOBIERZ PDF
-
Języki miłości: uczymy się rozumienia innychZadanie, które pomoże dziecku w rozwoju empatii i nauczeniu się wyrażania uczuć na różne sposobyPOBIERZ PDF
-
,,Życzenia i potrzeby’’: trenujemy intelektZadanie, które pomoże dziecku zastanowić się nad różnicą między potrzebami a pragnieniami.POBIERZ PDF
-
Poznajemy swoją osobowośćZadanie, które pomoże dziecku poznać siebie, ujawnić ważne cechy osobowości, za które może szanować siebie i zastanowić się nad swoim wkładem w dobro publicznePOBIERZ PDF
-
Frazeologizmy nr 1 (język polski)Zadanie, które pomoże dziecku zrozumieć prawdziwe znaczenie czterech frazeologizmów, przy okazji ćwicząc wyobraźnię, zdolności motoryczne oraz rozwijając twórcze myślenie.POBIERZ PDF
-
Krzyżówka „Zdrowe zęby”Zestaw zadań, które pomogą dziecku we wzbogaceniu zasobu słownictwa na temat „Zdrowe zęby”POBIERZ PDF
-
Poszukujemy frazeologizmów-synonimów nr 1 (język polski)Zadanie, które pomoże w poszerzeniu zasobu słownictwa i rozwoju kompetencji językowej dzieckaPOBIERZ PDF
-
Rozwijamy umiejętności komunikacyjne w toku gryZadanie, które pomoże dziecku dowiedzieć się więcej o swoich rozmówcach, rozwinąć komunikatywność, nawyki czytania i uważnego słuchaniaPOBIERZ PDF
-
Uczymy się budowy ciała człowiekaZadanie przyczyni się do rozwoju przyrodniczej kompetencji uczniów szkoły podstawowejPOBIERZ PDF