Kompetencje ogólne dzieci w wieku 9-10 lat
(1096)-
Ćwiczymy pamięć nr 1Praktyczne zadanie dla rozwoju pamięci wzrokowej dziecka i poprawy jej zdolności intelektualnychczytaj dalej
-
Uczymy się rozróżniania emocji i uczućZadanie, które przyczyni się do rozwoju inteligencji emocjonalnej dziecka, pomoże nauczyć się rozróżniać i nazywać emocje i uczucia na podstawie rysunkówczytaj dalej
-
Określamy czas: zadanie nr 1Zadanie, które pomoże dziecku łatwo określić czas, zarówno na zegarze cyfrowym, jak i analogowymczytaj dalej
-
Tworzymy opowiadanie: nr 1Zadanie, które będą sprzyjać rozwojowi umiejętności ortograficznych, spójnego języka pisanego, wyobraźni oraz fantazji dzieckaczytaj dalej
-
Rozpoznajemy emocje na podstawie wyrazu twarzy nr 1Zadanie, które przyczyni się do rozwoju inteligencji emocjonalnej i wyobraźni dziecka, pomogą w rozpoznaniu różnych emocji na podstawie charakterystycznego wyrazu twarzyczytaj dalej
-
Krzyżówka „Czas”: ćwiczymy myślenieZadanie-krzyżówka, która będzie rozwijało pamięć, myślenie oraz logikę dziecka, a także pozwoli powtórzyć pisownię osiemnastu słów, które są związane tematycznieczytaj dalej
-
Termometr emocjonalny: mierzymy poziom uczućZadanie pomoże dziecku nauczyć się rozpoznawania własnych emocji, rozwinie inteligencję emocjonalnączytaj dalej
-
Krzyżówka w języku angielskim „Dyscypliny sportowe”Zadanie, które pomoże dziecku we wzbogaceniu zasobu słownictwa na temat „Dyscypliny sportowe” w języku angielskimczytaj dalej
-
Rzeczownik: uogólniamy zdobytą wiedzęZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji językowej dziecka, uogólnienia zdobytej wiedzy o rzeczownikuczytaj dalej
-
Frazeologizmy nr 1 (język polski)Zadanie, które pomoże dziecku zrozumieć prawdziwe znaczenie czterech frazeologizmów, w tym ćwicząc wyobraźnię, zdolności motoryczne oraz rozwijając twórcze myślenieczytaj dalej
-
Poznajemy mocne strony swojej osobowościZadanie, które pomoże dziecku lepiej poznać jego mocne strony, zyskać poczucie własnej wartości, zwiększyć samoocenę i uzyskać szacunek do samego siebieczytaj dalej
-
Języki miłości: uczymy się rozumienia innychZadanie, które pomoże dziecku w rozwoju empatii i nauczeniu się wyrażania uczuć na różne sposobyczytaj dalej
-
Analizujemy siebie: pięć pozytywnych cech (chłopak)Zadanie, które pomoże dziecku lepiej poznać i uwierzyć w siebie, a także zwiększyć samoocenę i poczucie własnej wartościczytaj dalej
-
,,Efekt gniewu’’: trenujemy inteligencję emocjonalnąZadanie to będzie sprzyjać rozwojowi inteligencji emocjonalnej dziecka oraz pomoże lepiej zrozumieć uczucie gniewu i opracować strategie uspokojeniaczytaj dalej
-
,,Życzenia i potrzeby’’: trenujemy intelektZadanie, które pomoże dziecku zastanowić się nad rzeczywistymi potrzebami życiowymi, rożróżnić pragnienia, które nie są ważneczytaj dalej
-
Uczymy się polskich frazeologizmów nr 1Zadanie, które będzie pomagało dziecku w nauce polskich frazeologizmów oraz ich tłumaczenia, przećwiczeniu myślenia, bystrości oraz wzbogaceniu słownictwaczytaj dalej
-
Poszukujemy frazeologizmów-synonimów nr 1 (język polski)Zadanie, które pomoże w poszerzeniu zasobu słownictwa i rozwoju kompetencji językowej dzieckaczytaj dalej
-
Uczymy się budowy ciała człowiekaZadanie przyczyni się do rozwoju przyrodniczej kompetencji uczniów szkoły podstawowejczytaj dalej
-
Poznajemy swoją osobowośćZadanie, które pomoże dziecku poznać siebie, ujawnić ważne cechy osobowości, za które może szanować siebie i zastanowić się nad swoim wkładem w dobro publiczneczytaj dalej
-
Dwanaście miesięcy: pracujemy z kalendarzemZadanie przyczyni się do rozwoju umiejętności orientowania się w czasie na podstawie kalendarzaczytaj dalej
-
Kalendarz czytelnika: przydatne nawykiZadanie przyczyni się do zaangażowania dziecka do czytaniaczytaj dalej
-
Krzyżówka „Zdrowe zęby”Zestaw zadań, które pomogą dziecku we wzbogaceniu zasobu słownictwa na temat „Zdrowe zęby”czytaj dalej
-
Opowiadamy o swojej mamie i babciZadania, które pomogą dziecku nauczyć się opisywania swojej mamy i babciczytaj dalej
-
Krzyżówka ilustrowana „Instrumenty muzyczne”Zadanie-krzyżówka, która pomoże dziecku zapamiętać nazwy dwunastu różnych instrumentów muzycznych, wzbogacić słownictwo oraz przećwiczyć logikęczytaj dalej