Karty pracy
(22)-
Ubranie odpowiednio do pogody: ubieramy się prawidłowoZadanie przyczyni się do kształtowania umiejętności dobierania i zakładania ubrania odpowiednio do pogodyPOBIERZ PDF
-
Zmienna pogoda: uczymy się opisywać pogodęZadanie, które pomoże dziecku nauczyć się dokładnie opisywać różne zjawiska pogodowe, wzbogacić słownictwo i utrwalić wiedzę o osobliwościach pór rokuPOBIERZ PDF
-
Ubieramy się odpowiednio do pogodyZdanie, które pomoże dziecku w nauczeniu się określania i opisywania pogody, dobierania odpowiedniego ubrania dla każdej pory roku, a także w rozwoju umiejętności rysowaniaPOBIERZ PDF
-
Szukamy słów na temat „Pogoda”Zadanie, które pomoże dziecku w rozwoju kompetencji językowej i logicznego myśleniaPOBIERZ PDF
-
Zapisujemy wskaźniki termometruZadanie przyczyni się do kształtowania przyrodniczej i prozdrowotnej kompetencji dzieckaPOBIERZ PDF
-
Rozwijamy uwagę: poszukujemy odzieży zimowejZadanie, które pomoże dziecku w rozwoju logicznego i abstrakcyjnego myślenia, umiejętności porównania i kategoryzacji, a także uwagi dowolnejPOBIERZ PDF
-
Dziennik obserwacji: zmiany w przyrodzieZadanie przyczyni się do rozwoju umiejętności prowadzenia obserwacjiPOBIERZ PDF
-
Liczymy śnieżynki o różnym kształcieZadanie przyczyni się do rozwoju kompetencji matematycznej, poznawczej aktywności dzieckaPOBIERZ PDF
-
Uczymy się określania pogodyZadanie przyczyni się do rozwoju dziecka w środowisku naturalnymPOBIERZ PDF
-
Poznajemy różne zjawiska pogodyZadanie, które pozwoli zapoznać dziecko z sześcioma zjawiskami pogody oraz przećwiczyć jego wyobraźnię i skojarzenia.POBIERZ PDF
-
Temperatura powietrza: korzystamy z termometruZadanie przyczyni się do kształtowania umiejętności pracy z termometremPOBIERZ PDF
-
Oznaczamy temperaturę i wybieramy ubranieZadanie przyczyni się do rozwoju poznawczej aktywności dziecka, logicznego myślenia, umiejętności życiowychPOBIERZ PDF
-
Określamy temperaturę: ciepło czy zimno?Zadanie przyczyni się do kształtowania przyrodniczej i prozdrowotnej kompetencji dzieckaPOBIERZ PDF
-
Detektywi: tworzymy hipotezyZadanie przyczyni się do rozwoju umiejętności tworzenia hipotezPOBIERZ PDF
-
Oznaki jesieni: obserwujemy zmiany sezonoweZadanie przyczyni się do poszerzenia wiedzy o zmianach sezonowychPOBIERZ PDF
-
Wyobrażamy sobie i rysujemy pogodę nr 1Zadanie, które przyczyni się do rozwoju umiejętności rysowania, logiki, wyobraźni i fantazji dzieckaPOBIERZ PDF
-
Nature (Natura): świat przyrody w języku angielskimZadanie ma na celu wzbogacanie słownictwa na temat Natury w języku angielskimPOBIERZ PDF
-
Labirynt „Leprechaun i tęcze”Zadanie pomoże dziecku nauczyć się nazw i prawidłowej kolejności kolorów tęczyPOBIERZ PDF
-
Najlepszy deszczowy dzień: uczymy się pozytywnego myśleniaZadanie przyczyni się do kształtowania językowej i matematycznej kompetencji dziecka, umiejętności wyrażania swojej opinii, organizowania danych liczbowychPOBIERZ PDF
-
Dzień Świstaka: sprawdzamy wróżbyZadanie przyczyni się do rozwoju kompetencji przyrodniczej uczniów szkoły podstawowejPOBIERZ PDF
-
Kolorujemy i uczymy się wybierania ubrania nr 1Zadanie-kolorowanka, które pomogą dziecku w ćwiczeniu umiejętności czytania i nauczeniu się wyboru ubrania odpowiednio do pogodyPOBIERZ PDF
-
Piszemy opinię o wycieczceZadanie przyczyni się do rozwoju kompetencji językowej, uwagi i spostrzegawczości uczniów szkoły podstawowejPOBIERZ PDF