Zadania z zakresu klasyfikowania przedmiotów dla przedszkolaków
(28)-
Stworzonko, niestworzonko: kto zamieszkuje las?Zadanie przyczyni się do rozwoju logicznego myślenia dzieckaczytaj dalej
-
Wesołe sortowanie: dzikie i domowe zwierzętaZadanie, które pomoże nauczyć dziecko sortowania i kategoryzacji oraz poszerzy jego widnokrągczytaj dalej
-
„Więcej-mniej”: porównujemy obiektyZadanie pomoże dziecku rozwinąć umiejętność orientacji przestrzennej oraz porównywać obiekty według ilości i rozmiaruczytaj dalej
-
Znajdź przedmiot (analiza i kategoryzacja)Zadanie-kolorowanka, która pomoże w rozwoju analitycznego myślenia dziecka i umiejętności kategoryzacji, wzbogaceniu zasobu słownictwaczytaj dalej
-
Sortujemy na „zimne” i „gorące”Zadanie, które pomoże dziecku w ćwiczeniu logicznego myślenia i uwagi, sortując zaproponowane obrazki według kategorii „zimne” i „gorące”czytaj dalej
-
Zupa i kompot: wybieramy artykuły żywnościoweZadanie przyczyni się do rozwoju logicznego myślenia dzieckaczytaj dalej
-
Jadalne, niejadalne. Analizujemy obiekty otaczającego świata.Zadanie przyczyni się do rozwoju przedmiotowo-praktycznej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
Wesołe sortowanie dla dzieciZestaw zadań, który pomoże nauczyć dziecko sortowania i kategoryzacji oraz poszerzy jego widnokrągczytaj dalej
-
Zwierzęta. Kto gdzie się znajduje?Zadanie przyczyni się do rozwoju wyobraźni przestrzennej dziecka, uwagi, motoryki małejczytaj dalej
-
Odgadnij i pokoloruj: myślimy logicznieZadanie przyczyni się do rozwoju analitycznego i logicznego myśleniaczytaj dalej
-
Sortujemy przedmioty według miejsca ich użytkowaniaZadanie przyczyni się do rozwoju logicznego i analitycznego myślenia, kształtowania wyobrażeń o przeznaczeniu różnych przedmiotówczytaj dalej
-
Wesołe sortowanie: pory rokuZadanie, które pomoże nauczyć dziecko sortowania i kategoryzacji oraz poszerzy jego widnokrągczytaj dalej
-
Uczymy się kategorii „żywe” i „nieżywe” nr 1Zadanie, które pomoże dziecku zrozumieć i nauczyć się kategorii „żywe” i „nieżywe”, a także nauczyć się sortowania wizerunkówczytaj dalej
-
Z tabeli do tabeli: ćwiczymy uwagęZadanie, który nauczy dziecka orientowania się w tabeli, przyczyni się do rozwoju logiki i uwagi, motoryki małejczytaj dalej
-
Uczymy się kategorii „żywe” i „nieżywe”Zestaw zadań, które pomogą dziecku zrozumieć i nauczyć się kategorii „żywe” i „nieżywe”, a także nauczyć się sortowania wizerunkówczytaj dalej
-
Wesołe sortowanie: szybkie i wolneZadanie, które pomoże nauczyć dziecko sortowania i kategoryzacji oraz poszerzy jego widnokrągczytaj dalej
-
Uczymy się rozróżniania owoców lasu i ogroduZadanie przyczyni się do wychowania wartościowego podejścia dziecka do środowiska naturalnegoczytaj dalej
-
Zastanów się i pokoloruj: myślimy logicznieZadanie przyczyni się do rozwoju logiki, umiejętności graficznychczytaj dalej
-
Zimne czy gorące? Analizujemy obiekty otaczającego świataZadanie przyczyni się do rozwoju przedmiotowo-praktycznej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
Wesołe sortowanie: wysokie i niskieZadanie, które pomoże nauczyć dziecko sortowania i kategoryzacji oraz poszerzy jego widnokrągczytaj dalej
-
Wesołe sortowanie: dzień i nocZadanie, które pomoże nauczyć dziecko sortowania i kategoryzacji oraz poszerzy jego widnokrągczytaj dalej
-
Wesołe sortowanie: woda i lądZadanie, które pomoże nauczyć dziecko sortowania i kategoryzacji oraz poszerzy jego widnokrągczytaj dalej
-
Uczymy się kategorii „żywe” i „nieżywe” nr 3Zadanie, które pomoże dziecku zrozumieć i nauczyć się kategorii „żywe” i „nieżywe”, a także nauczyć się sortowania wizerunkówczytaj dalej
-
Uczymy się kategorii „żywe” i „nieżywe” nr 2Zadanie, które pomoże dziecku zrozumieć i nauczyć się kategorii „żywe” i „nieżywe”, a także nauczyć się sortowania wizerunkówczytaj dalej