Karty pracy
Oceń publikację

Ustalamy kolejność: najszybsze – najwolniejsze

Ustalamy kolejność: najszybsze – najwolniejsze

Zadanie to pomoże dziecku w rozwoju umiejętności porównywania i układania przedmiotów i istot według ich prędkości. Dziecku zaproponowano obejrzeć obrazki (jaguar, rowerzysta, rakieta, ślimak, żółw, samolot, samochód) i uporządkować przedstawione przedmioty (istoty) pod względem prędkości od najszybszego do najwolniejszego, uwzględniając możliwą prędkość tych przedmiotów (istot) w rzeczywistości (najszybsza jest rakieta, a najwolniejszy ślimak). Dziecko ma postawić obok obrazków numery (od 1 do 7). W toku wykonywania zadania dziecko rozwinie logiczne myślenie, utrwali znajomość cyfr i liczb od 1 do 7.

OCENA ZADANIA
1.00
(1 oceny)
Liczba pobrań 17
Występuje w programach nauczania: