Ustalamy kolejność: najwyższe – najniższe

Ustalamy kolejność: najwyższe – najniższe

Zadanie to pomoże dziecku w rozwoju umiejętności porównywania i układania istot według wzrostu (długości). Dziecku zaproponowano obejrzeć obrazki (mysz, żyrafa, jeż, zając, ślimak, małpa, hipopotam) i uporządkować przedstawione istoty pod względem wzrostu (długości) od najwyższej (najdłuższej) do najniższej (najkrótszej), uwzględniając ich wygląd w rzeczywistości (najwyższa jest żyrafa, a najniższy ślimak). Dziecko ma postawić obok obrazków numery (od 1 do 7). W toku wykonywania zadania dziecko rozwinie logiczne myślenie, utrwali znajomość cyfr i liczb od 1 do 7.

OCENA ZADANIA
0.00
(0 ocen)
Liczba pobrań 5
Pobierz

Według subskrypcji. Tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Występuje w programach nauczania: