Karty pracy
Oceń publikację

Ustalamy kolejność: najgłośniejsze – najcichsze

Ustalamy kolejność: najgłośniejsze – najcichsze

Zadanie to pomoże dziecku w rozwoju umiejętności porównywania i układania przedmiotów i istot według ich głośności. Dziecku zaproponowano obejrzeć obrazki (rakieta, giez, bęben, helikopter, organy, szczygieł, ryba) i uporządkować przedstawione przedmioty (istoty) pod względem głośności od najgłośniejszego do najcichszego, uwzględniając możliwą głośność tych przedmiotów (istot) w rzeczywistości (najgłośniejsza jest rakieta, a najcichsza ryba). Dziecko ma postawić obok obrazków numery (od 1 do 7). W toku wykonywania zadania dziecko rozwinie logiczne myślenie, utrwali znajomość cyfr i liczb od 1 do 7.

OCENA ZADANIA
5.00
(1 oceny)
Liczba pobrań 14
Występuje w programach nauczania: