Uczymy się opisywać przedmioty – zadania dla klasy 2
(29)-
-
Bajeczny czy prawdziwy: opisujemy prawidłowoZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dziecka, rozwoju kultury mowyczytaj dalej
-
„Mogą. Umieją. Mają”: dobieramy czasownikiZadanie przyczyni się do rozwoju mownej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Domowy dinozaur: opisujemy przedmioty i istotyZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dziecka, umiejętności wyrażania swojego zdania, rozwoju płynnej mowy, wzbogacenia zasobu słownictwaczytaj dalej
-
Słownik kwiatowy: rozwijamy umiejętność ortograficznąZadanie rozwija umiejętność ortograficznączytaj dalej
-
Opisz rysunki i porównajZestaw zadań, które pomogą dziecku w nauce opisu żywych istot, rozwoju umiejętności porównania i dobrze powiązanej mowy pisemnejczytaj dalej
-
Opisujemy przedmioty i zjawiskaZadanie przyczyni się do rozwoju językowej kompetencji dzieciczytaj dalej
-
Moje preferencje: rozwijamy umiejętności mowy pisemnejZestaw zadań, które pomogą dziecku w rozwoju umiejętności porównania i płynnej mowy pisemnejczytaj dalej
-
Mój PotworekZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dziecka, umiejętności wyrażania swoich poglądów, rozwoju kultury mowy, wzbogacenia zasobu słownictwaczytaj dalej
-
Duża wymiana. Zabawki: tworzymy reklamęZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
W dobre ręce: uczymy troszczenia sięZadanie przyczyni się do kształtowania społecznej kompetencji dzieckaczytaj dalej
-
Opisz rysunki i porównaj nr 1 (zwierzęta)Zestaw zadań, które pomogą dziecku w nauce opisu zwierząt, rozwoju umiejętności porównania i dobrze powiązanej mowy pisemnejczytaj dalej
-
Opisz rysunki i porównaj nr 10 (owady)Zestaw zadań, które pomogą dziecku w nauce opisu owadów, rozwoju umiejętności porównania i dobrze powiązanej mowy pisemnejczytaj dalej
-
Moje preferencje: kot albo piesZadanie, które pomoże dziecku w rozwoju umiejętności porównania i płynnej mowy pisemnejczytaj dalej
-
Opisz rysunki i porównaj nr 2 (zwierzęta)Zestaw zadań, które pomogą dziecku w nauce opisu zwierząt, rozwoju umiejętności porównania i dobrze powiązanej mowy pisemnejczytaj dalej
-
Moje preferencje: lody albo pizzaZadanie, które pomoże dziecku w rozwoju umiejętności porównania i płynnej mowy pisemnejczytaj dalej
-
Opisz rysunki i porównaj nr 3 (zwierzęta)Zestaw zadań, które pomogą dziecku w nauce opisu zwierząt, rozwoju umiejętności porównania i dobrze powiązanej mowy pisemnejczytaj dalej
-
Opisz rysunki i porównaj nr 9 (gady)Zestaw zadań, które pomogą dziecku w nauce opisu gadów, rozwoju umiejętności porównania i dobrze powiązanej mowy pisemnejczytaj dalej
-
Moje preferencje: piłka albo bąkZadanie, które pomoże dziecku w rozwoju umiejętności porównania i płynnej mowy pisemnejczytaj dalej
-
Moje preferencje: jabłko albo gruszkaZadanie, które pomoże dziecku w rozwoju umiejętności porównania i płynnej mowy pisemnejczytaj dalej
-
Moje preferencje: ananas albo bananZadanie, które pomoże dziecku w rozwoju umiejętności porównania i płynnej mowy pisemnejczytaj dalej
-
Opisz rysunki i porównaj nr 4 (zwierzęta)Zestaw zadań, które pomogą dziecku w nauce opisu zwierząt, rozwoju umiejętności porównania i dobrze powiązanej mowy pisemnejczytaj dalej
-
Opisz rysunki i porównaj nr 5 (zwierzęta)Zestaw zadań, które pomogą dziecku w nauce opisu zwierząt, rozwoju umiejętności porównania i dobrze powiązanej mowy pisemnejczytaj dalej
-
Opisz rysunki i porównaj nr 6 (ptaki)Zestaw zadań, które pomogą dziecku w nauce opisu ptaków, rozwoju umiejętności porównania i dobrze powiązanej mowy pisemnejczytaj dalej