Uczymy się kategorii „żywe” i „nieżywe” nr 1

Uczymy się kategorii „żywe” i „nieżywe” nr 1

To zadanie jest stworzone w celu zapoznania się dziecka z pojęciami „żywe” i „nieżywe”, aby poglądowo zilustrować je oraz nauczyć samodzielnego sortowania odpowiednich rysunków. W zadaniu zaproponowano sześć rysunków, które dziecko ma wyciąć wzdłuż linii przerywanych i rozłożyć zgodnie z kategoriami „żywe” (żółw, kot, kwiatek) oraz „nieżywe” (worek, autokar, globus), a dalej przykleić je i pokolorować. Wykonując zadanie, dziecko będzie rozwijało logiczne i abstrakcyjne myślenie, będzie uczyło się rozumowania oraz wyciągania uzasadnionych wniosków, a także rozwijało motorykę małą.

Pobierz bezpłatnie

Tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Inne zadania tego zestawu:


Pełny zestaw: Uczymy się kategorii „żywe” i „nieżywe”


Oceń publikację
Ocena artykułu: 4.5 z 5 na podstawie 8 ocen.

Rozwój dziecka
23.09.2020

Komentarze
Avatar
Pozostało 2000 znaków. “Zasady” komentowania
Wypełnij lub zaloguj się
Kod
Brak komentarzy

Aby otrzymywać wszystkie publikacje
od strony «Rozwój dziecka»
w Facebook-u — kliknij przycisk „Polub tę stronę”

Rozwój dziecka

Dziękuję,
nie pokazujcie mi tego!

Gratulacje, jesteś subskrybowany! Odbierz list i aktywuj biuletyn