Oceń publikację

Uczymy się kategorii „żywe” i „nieżywe” nr 4

Uczymy się kategorii „żywe” i „nieżywe” nr 4

To zadanie jest stworzone w celu zapoznania się dziecka z pojęciami „żywe” i „nieżywe”, aby poglądowo zilustrować je oraz nauczyć samodzielnego sortowania odpowiednich rysunków. W zadaniu zaproponowano sześć rysunków, które dziecko ma wyciąć wzdłuż linii przerywanych i rozłożyć zgodnie z kategoriami „żywe” (wrona, żuk, czapla) oraz „nieżywe” (rakietka, książka, skrzynia), a dalej przykleić je i pokolorować. Wykonując zadanie, dziecko będzie rozwijało logiczne i abstrakcyjne myślenie, będzie uczyło się rozumowania oraz wyciągania uzasadnionych wniosków, a także rozwijało motorykę małą.

OCENA ZADANIA
0.00
(0 ocen)
Liczba pobrań 6
Występuje w programach nauczania: