Karty pracy
Oceń publikację

Uczymy się kategorii „żywe” i „nieżywe” nr 4

Uczymy się kategorii „żywe” i „nieżywe” nr 4
Ta karta pracy do wydruku to zadanie stworzone w celu zapoznania się dziecka z pojęciami „ożywione” i „nieożywione”. Na podstawie rysunków dziecko ma poglądowo rozróżniać te pojecia oraz nauczyć samodzielnego sortowania ilustracji według tego kryterium. W pierwszym zadaniu zaproponowano sześć rysunków, które dziecko ma wyciąć wzdłuż linii przerywanych i rozłożyć zgodnie z kategoriami „ożywione” (np. żuraw) oraz „nieożywione” (np. rakietka), a dalej przykleić je w drugim zadaniu i pokolorować. Wykonując zadanie, dziecko będzie rozwijało logiczne i abstrakcyjne myślenie, będzie uczyło się rozumowania oraz wyciągania uzasadnionych wniosków, a także rozwijało małą motorykę małą.
OCENA ZADANIA
0.00
(0 ocen)
Liczba pobrań 7
Występuje w programach nauczania: