Oceń publikację

Uczymy się kategorii „żywe” i „nieżywe” nr 8

Uczymy się kategorii „żywe” i „nieżywe” nr 8

To zadanie jest stworzone w celu zapoznania się dziecka z pojęciami „żywe” i „nieżywe”, aby poglądowo zilustrować je oraz nauczyć samodzielnego sortowania odpowiednich rysunków. W zadaniu zaproponowano sześć rysunków, które dziecko ma wyciąć wzdłuż linii przerywanych i rozłożyć zgodnie z kategoriami „żywe” (sum, szczenię, hipopotam) oraz „nieżywe” (kareta, drabina, petarda), a dalej przykleić je i pokolorować. Wykonując zadanie, dziecko będzie rozwijało logiczne i abstrakcyjne myślenie, będzie uczyło się rozumowania oraz wyciągania uzasadnionych wniosków, a także rozwijało motorykę małą.

OCENA ZADANIA
0.00
(0 ocen)
Liczba pobrań 3
Występuje w programach nauczania: