Ułamki w obrazkach dla klasy 4
(29)-
Ćwiczebna kolorowanka „Uczymy się ułamków”Zadanie-kolorowanka, które w bardzo jasny sposób pomoże dziecku zrozumieć takie pojęcie, jak „ułamek zwykły”, a także polepszyć pamięć wzrokową oraz uwagęczytaj dalej
-
Badamy ułamki zwykłe na kawałkach pizzyZadanie-kolorowanka, które pomoże dziecku lepiej zrozumieć ułamki zwykłe, a także potrenować uwagę i myślenie matematyczneczytaj dalej
-
Zadanie ilustrowane „Ułamki w rysunkach” nr 1Zadanie ilustrowane, która pomoże dziecku zapoznać się z ułamkami, poglądowo dostrzegając co oznaczają licznik i mianownik w ułamku zwykłymczytaj dalej
-
Kolorowe ułamki nr 1Zadanie, które jest świetną możliwością zapoznania dziecka w sposób poglądowy z takimi pojęciami, jak „ułamki”, „część” oraz „całe”czytaj dalej
-
Piniata: czytamy i tworzymy wykresyZadanie przyczyni się do rozumienia graficznie przedstawianych informacjiczytaj dalej
-
Kolorowe ułamkiZestaw zadań, który jest świetną możliwością zapoznania dziecka w sposób poglądowy z takimi pojęciami, jak „ułamki”, „część” oraz „całe”czytaj dalej
-
Zadania ilustrowane „Ułamki w rysunkach”Zestaw zadań ilustrowanych, które pomogą dziecku zapoznać się z ułamkami, poglądowo dostrzegając co oznaczają licznik i mianownik w ułamku zwykłymczytaj dalej
-
Kolorowe ułamki nr 3Zadanie, które jest świetną możliwością zapoznania dziecka w sposób poglądowy z takimi pojęciami, jak „ułamki”, „część” oraz „całe”czytaj dalej
-
Kolorowe ułamki nr 7Zadanie, które jest świetną możliwością zapoznania dziecka w sposób poglądowy z takimi pojęciami, jak „ułamki”, „część” oraz „całe”czytaj dalej
-
Zadanie ilustrowane „Ułamki w rysunkach” nr 2Zadanie ilustrowane, która pomoże dziecku zapoznać się z ułamkami, poglądowo dostrzegając co oznaczają licznik i mianownik w ułamku zwykłymczytaj dalej
-
Kolorowe ułamki nr 20Zadanie, które jest świetną możliwością zapoznania dziecka w sposób poglądowy z takimi pojęciami, jak „ułamki”, „część” oraz „całe”czytaj dalej
-
Kolorowe ułamki nr 4Zadanie, które jest świetną możliwością zapoznania dziecka w sposób poglądowy z takimi pojęciami, jak „ułamki”, „część” oraz „całe”czytaj dalej
-
Kolorowe ułamki nr 5Zadanie, które jest świetną możliwością zapoznania dziecka w sposób poglądowy z takimi pojęciami, jak „ułamki”, „część” oraz „całe”czytaj dalej
-
Kolorowe ułamki nr 2Zadanie, które jest świetną możliwością zapoznania dziecka w sposób poglądowy z takimi pojęciami, jak „ułamki”, „część” oraz „całe”czytaj dalej
-
Kolorowe ułamki nr 18Zadanie, które jest świetną możliwością zapoznania dziecka w sposób poglądowy z takimi pojęciami, jak „ułamki”, „część” oraz „całe”czytaj dalej
-
Zadanie ilustrowane „Ułamki w rysunkach” nr 3Zadanie ilustrowane, która pomoże dziecku zapoznać się z ułamkami, poglądowo dostrzegając co oznaczają licznik i mianownik w ułamku zwykłymczytaj dalej
-
Kolorowe ułamki nr 12Zadanie, które jest świetną możliwością zapoznania dziecka w sposób poglądowy z takimi pojęciami, jak „ułamki”, „część” oraz „całe”czytaj dalej
-
Kolorowe ułamki nr 6Zadanie, które jest świetną możliwością zapoznania dziecka w sposób poglądowy z takimi pojęciami, jak „ułamki”, „część” oraz „całe”czytaj dalej
-
Zadanie ilustrowane „Ułamki w rysunkach” nr 4Zadanie ilustrowane, która pomoże dziecku zapoznać się z ułamkami, poglądowo dostrzegając co oznaczają licznik i mianownik w ułamku zwykłymczytaj dalej
-
Kolorowe ułamki nr 17Zadanie, które jest świetną możliwością zapoznania dziecka w sposób poglądowy z takimi pojęciami, jak „ułamki”, „część” oraz „całe”czytaj dalej
-
Kolorowe ułamki nr 10Zadanie, które jest świetną możliwością zapoznania dziecka w sposób poglądowy z takimi pojęciami, jak „ułamki”, „część” oraz „całe”czytaj dalej
-
Kolorowe ułamki nr 8Zadanie, które jest świetną możliwością zapoznania dziecka w sposób poglądowy z takimi pojęciami, jak „ułamki”, „część” oraz „całe”czytaj dalej
-
Kolorowe ułamki nr 19Zadanie, które jest świetną możliwością zapoznania dziecka w sposób poglądowy z takimi pojęciami, jak „ułamki”, „część” oraz „całe”czytaj dalej
-
Kolorowe ułamki nr 16Zadanie, które jest świetną możliwością zapoznania dziecka w sposób poglądowy z takimi pojęciami, jak „ułamki”, „część” oraz „całe”czytaj dalej