Porównywanie liczb dla klasy 2
(59)-
Uczymy się liczyć pieniądzeZestaw zadań, które pomogą dziecku polepszyć oraz utrwalić umiejętności dodawania i porównywania wielkości oraz liczb, wykorzystując poglądowy przykład podliczania pieniędzyczytaj dalej
-
Sprzątanie u sowy: co znaczy „łamać sobie głowę”?Zadanie, które przyczynią się do kształtowania kompetencji językowej i matematycznejczytaj dalej
-
Wypoczynek z rodziną: porównujemy ceny biletówZadanie przyczyni się do rozwoju logiczno-matematycznego myślenia dzieckaczytaj dalej
-
Sprzątanie u sowy: odszyfrowujemy i wyjaśniamy frazeologizmyZestaw zadań, które przyczynią się do kształtowania kompetencji językowej i matematycznejczytaj dalej
-
Dodawanie i porównywanie liczb nr1Zadanie, które pomoże dziecku nauczyć się dodawnia liczb dwucyfrowych i porównywania wyników obliczeń między sobą, rozwinąć spostrzegawczość.czytaj dalej
-
Rozkładamy liczby na miejsca nr 1Zadanie, które nauczy dziecko porównywania różnych liczb oraz układania ich w trybie rosnącymczytaj dalej
-
Uważny detektyw: logicznie wykrywamy przestępcęZestaw zadań, które pomogą dziecku w rozwoju logicznego myślenia, umiejętności porównywania, spostrzegawczości, uwagiczytaj dalej
-
Dodawanie i porównywanie: suma liczb dwucyfrowychZestaw zadań, które pomogą dziecku nauczyć się dodawnia liczb dwucyfrowych i porównywania wyników obliczeń między sobą, rozwinąć spostrzegawczośćczytaj dalej
-
Uważny detektyw nr 1: wykrywamy przestępcęZadanie, które pomoże dziecku w rozwoju logicznego myślenia, umiejętności porównywania, spostrzegawczości, uwagiczytaj dalej
-
Rozkładamy liczby na miejscaZestaw zadań, który nauczy dziecko porównywania różnych liczb oraz układania ich w trybie rosnącym albo malejącymczytaj dalej
-
Sprzątanie u sowy: co znaczy „ugryźć się w język”?Zadanie, które przyczynią się do kształtowania kompetencji językowej i matematycznejczytaj dalej
-
Sprzątanie u sowy: co znaczy „nabrać wody w usta”?Zadanie, które przyczynią się do kształtowania kompetencji językowej i matematycznejczytaj dalej
-
Uważny detektyw nr 9: wykrywamy przestępcęZadanie, które pomoże dziecku w rozwoju logicznego myślenia, umiejętności porównywania, spostrzegawczości, uwagiczytaj dalej
-
Sprzątanie u sowy: co znaczy „pocałować klamkę”?Zadanie, które przyczynią się do kształtowania kompetencji językowej i matematycznejczytaj dalej
-
Rozkładamy liczby na miejsca nr 2Zadanie, które nauczy dziecko porównywania różnych liczb oraz układania ich w trybie rosnącymczytaj dalej
-
Rozkładamy liczby na miejsca nr 4Zadanie, które nauczy dziecko porównywania różnych liczb oraz układania ich w trybie rosnącymczytaj dalej
-
Sprzątanie u sowy: co znaczy „po nitce do kłębka”?Zadanie, które przyczynią się do kształtowania kompetencji językowej i matematycznejczytaj dalej
-
Sprzątanie u sowy: co znaczy „wziąć byka za rogi”?Zadanie, które przyczynią się do kształtowania kompetencji językowej i matematycznejczytaj dalej
-
Rozkładamy liczby na miejsca nr 5Zadanie, które nauczy dziecko porównywania różnych liczb oraz układania ich w trybie rosnącymczytaj dalej
-
Rozkładamy liczby na miejsca nr 7Zadanie, które nauczy dziecko porównywania różnych liczb oraz układania ich w trybie malejącymczytaj dalej
-
Dodawanie i porównywanie liczb nr2Zadanie, które pomoże dziecku nauczyć się dodawnia liczb dwucyfrowych i porównywania wyników obliczeń między sobą, rozwinąć spostrzegawczość.czytaj dalej
-
10 słoniątek: od większego do mniejszego. Porównanie liczb w zakresie 100Zadanie pomoże dziecku w ćwiczeniu umiejętności porównania liczb, rozwoju matematycznego myślenia, uwagiczytaj dalej
-
Sprzątanie u sowy: co znaczy „w czepku urodzony”?Zadanie, które przyczynią się do kształtowania kompetencji językowej i matematycznejczytaj dalej
-
Sprzątanie u sowy: co znaczy „biegać z kąta w kąt”?Zadanie, które przyczynią się do kształtowania kompetencji językowej i matematycznejczytaj dalej