Oceń publikację

Określamy kierunek ruchu nr 10

Określamy kierunek ruchu nr 10

Zadanie jest skierowane na kształtowanie u dziecka umiejętności orientowania się w przestrzeni. Na stronie przedstawione są strzałki: faliste, schodkowate, spiralne, półokrągłe, które wskazują kierunki „w lewo – w prawo, w górę – w dół”. Dziecku zaproponowano określić kierunek ruchu niepokolorowanych strzałek i pokolorować je w odpowiednią barwę: spiralne strzałki wskazujące w prawo/w górę – na błękitno; schodkowate strzałki wskazujące w prawo/w dół – na pomarańczowo; faliste strzałki wskazujące w górę/w prawo – na zielono, a półokrągłe strzałki wskazujące w lewo/w dół – na różowo. Zadanie przyczyni się do utrwalenia znajomość relacji przestrzennych, rozwoju uwagi, motoryki małej.

OCENA ZADANIA
0.00
(0 ocen)
Liczba pobrań 2