Oceń publikację

Od liczby do liczby nr 8: porównanie w zakresie 200

Od liczby do liczby nr 8: porównanie w zakresie 200

Zadanie to pomoże dziecku nauczyć się porównywania liczb w zakresie 200, rozwinąć myślenie logiczne. Zawiera ono 4 sześciokąty, na których kątach umieszczono liczby od 30 do 200. Dziecko ma przeprowadzić między liczbami strzałki poruszając się od mniejszej do większej liczby. W ten sposób dziecko opanuje pojęcia „więcej” i „mniej”, utrwali znajomość ciągu liczb naturalnych, rozwinie spostrzegawczość, uwagę, percepcję wzrokową i motorykę małą. Zadanie zawiera wzorzec wykonania i dobrze pasuje tak dla pracy indywidualnej, jak również zbiorowej. Podczas pracy w grupach można urządzać wśród dzieci zawody o dokładność i szybkość rysowania „strzałek-ścieżek” między liczbami.

OCENA ZADANIA
0.00
(0 ocen)
Liczba pobrań 7
Występuje w programach nauczania: