Antonimy w obrazkach: otwarty/zamknięty

Antonimy w obrazkach: otwarty/zamknięty

Zadanie to pomoże dziecku poćwiczyć i utrwalić umiejętności porównywania, nauczyć się analizowania i grupowania obrazków według określonej cechy, a także nazywać tę cechę. Zadanie zawiera dwie kolumny z nagłówkami-antonimami „Otwarty” i „Zamknięty”. Na dole strony dziecku zaproponowano 6 obrazków (zamknięte i otwarte bramy, okna i drzwi). Te obrazki trzeba wyciąć i nakleić do odpowiednich kolumn, a następnie napisać nagłówki kolumn po śladzie. W ten sposób dziecko będzie się uczyć pisania drukowanych liter i słów. Zadanie także pomoże dziecku we wzbogaceniu zasobu słownictwa, rozwoju myślenia logicznego i przestrzennego, motoryki małej.

OCENA ZADANIA
0.00
(0 ocen)
Liczba pobrań 12
Występuje w programach nauczania: