Oceń publikację

Ożywione – nieożywione: odkrywamy naturę

Ożywione – nieożywione: odkrywamy naturę

Zadanie to jest skierowane na rozwój przyrodniczej kompetencji uczniów szkoły podstawowej. W toku wykonywania zadania dziecko będzie się uczyć rozróżniania obiektów przyrody ożywionej i nieożywionej. Dziecku zaproponowano wybrać z listy słów nazwy obiektów przyrody ożywionej i oznaczyć je. Z trzema nieoznaczonymi słowami dziecko ma ułożyć i napisać zdanie. Nauczyciele/krewni mogą omówić z dzieckiem podstawowe cechy przyrody ożywionej (wzrost, rozwój, odżywianie się, oddychanie, rozmnażanie, obumieranie). Zadanie przyczyni się do rozwoju myślenia, kształtowania przyrodniczego pojęcia „obiekt przyrody ożywionej/nieożywionej”.

OCENA ZADANIA
5.00
(1 oceny)
Liczba pobrań 25
Występuje w programach nauczania: