Karty pracy
Oceń publikację

Opisujemy kolejność czynności: jak zrobić kanapkę

Opisujemy kolejność czynności: jak zrobić kanapkę

Zadanie to pomoże dziecku nauczyć się opisywania kolejności czynności, poćwiczyć umiejętności dobrze powiązanej mowy pisemnej. Dziecku zaproponowano opisać robienia kanapki. W określeniu kolejności czynności pomagają przysłówki (wyrazy łączące) „najpierw”, „po tym”, „następnie”, „zresztą”. W toku wykonania zadania dziecko będzie się uczyć logicznego przedstawiania swoich opinii, rozwinie wyobraźnię i fantazję, będzie zapamiętywać pisownię słów, poszerzy zasób słownictwa i widnokrąg. Można też poprosić dziecko ułożyć na odrębnym arkuszu kolejność rysunków, które mogą wystąpić wizualną instrukcją do słownego opisu czynności.

OCENA ZADANIA
5.00
(1 oceny)
Liczba pobrań 10