Karty pracy
Oceń publikację

Uczymy się rozróżniać zmiany, jakie zachodzą wiosną w przyrodzie ożywionej i nieożywionej

Uczymy się rozróżniać zmiany, jakie zachodzą wiosną w przyrodzie ożywionej i nieożywionej

Jak zaczyna się wiosna? to karta pracy, która pomoże dziecku pogłębić wiedzę o świecie przyrody ożywionej i nieożywionej. Dziecko czyta bajkę i wykonuje zadania: znajduje i podkreśla odpowiednie fragmenty tekstu, opowiada ustnie ciekawostki o ptakach, o których dowiedziało się z tekstu, wymyśla i zapisuje swoje pytania do bohatera bajki, wypisuje i maluje oznaki wiosny w przyrodzie ożywionej i nieożywionej. Wykonanie zadań z karty pracy pomoże pogłębić wiedzę uczniów i uczennic o zasadach ekologicznie i etycznie odpowiedzialnego zachowania w przyrodzie. Przyczynią się one do rozwijania funkcji poznawczych, umiejętności rozróżniania oznak wiosny w przyrodzie ożywionej i nieożywionej, rozwinięcia spostrzegawczości.

OCENA ZADANIA
0.00
(0 ocen)
Liczba pobrań 27