Przeszłość. Teraźniejszość. Przyszłość: orientujemy się w czasie

Przeszłość. Teraźniejszość. Przyszłość: orientujemy się w czasie

Zadanie to jest ukierunkowane na rozwój społecznej i komunikacyjnej kompetencji dzieci. W toku wykonywania zadania dziecko będzie się uczyć rozróżniania charakterystycznych cech, właściwych dla tego lub innego okresu czasu. Dziecku zaproponowano narysować swoją miejscowość w przeszłości, teraźniejszości i wyobrażonej przyszłości, a także połączyć strzałkami słowa i połączenia wyrazowe, które wskazują na wydarzenia w przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. Wykonanie zadania może stanowić pracę przygotowawczą do nauczenia się tematu „Czasy czasownika”, przyczyni się do rozwoju myślenia, umiejętności dobierania odpowiednich słów.

Pobierz bezpłatnie

Tylko dla zarejestrowanych użytkowników.


Oceń publikację
Ocena artykułu: 5 z 5 na podstawie 1 oceny.

Rozwój dziecka
20.11.2020

Komentarze
Avatar
Pozostało 2000 znaków. “Zasady” komentowania
Wypełnij lub zaloguj się
Kod
Brak komentarzy

Aby otrzymywać wszystkie publikacje
od strony «Rozwój dziecka»
w Facebook-u — kliknij przycisk „Polub tę stronę”

Rozwój dziecka

Dziękuję,
nie pokazujcie mi tego!

Gratulacje, jesteś subskrybowany! Odbierz list i aktywuj biuletyn