Przeszłość. Teraźniejszość. Przyszłość: orientujemy się w czasie

Przeszłość. Teraźniejszość. Przyszłość: orientujemy się w czasie

Zadanie to jest ukierunkowane na rozwój społecznej i komunikacyjnej kompetencji dzieci. W toku wykonywania zadania dziecko będzie się uczyć rozróżniania charakterystycznych cech, właściwych dla tego lub innego okresu czasu. Dziecku zaproponowano narysować swoją miejscowość w przeszłości, teraźniejszości i wyobrażonej przyszłości, a także połączyć strzałkami słowa i połączenia wyrazowe, które wskazują na wydarzenia w przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. Wykonanie zadania może stanowić pracę przygotowawczą do nauczenia się tematu „Czasy czasownika”, przyczyni się do rozwoju myślenia, umiejętności dobierania odpowiednich słów.

OCENA ZADANIA
5.00
(1 oceny)
Liczba pobrań 66
Pobierz bezpłatnie

Tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Gość
Oceń publikację