Karty pracy

Pojęcie „więcej/mniej”. Porównywanie bez znaków „<”, „>”

Pojęcie „więcej/mniej”. Porównywanie bez znaków „<”, „>”

Jabłkowa przygoda: „więcej – mniej” to zadanie, które wspiera rozwój umiejętności porównywania ilości i klasyfikowania obiektów według cech liczbowych. Podczas wykonywania ćwiczenia dzieci uczą się rozpoznawać, których przedmiotów jest więcej, a których mniej, a także wyrażać to słowami — wzbogacając przy tym swoje słownictwo i doskonaląc mowę. Zadanie rozwija także wyobraźnię, koncentrację, spostrzegawczość, logiczne myślenie i kreatywność. Tematyczna opowieść o zajączku Tymku sprawia, że nauka staje się ciekawa i angażująca, a dzieci łatwiej przyswajają pojęcia matematyczne w kontekście codziennych sytuacji.

OCENA ZADANIA
5.00
(1 oceny)
Liczba pobrań 18