Cyfry i liczenie w zakresie 10

LICZBA ZADAŃ | 36 |
LICZBA DNI | 12-18 |
ZALECANO DZIENNIE | 2-3 zadania |
WIEK DZIECKA | 6-7 lat |
RANKING |
Niniejszy zeszyt roboczy zawiera 36 ciekawych zadań, których konsekwentne wykonanie doda dziecku pewności co do posiadanej wiedzy i zamieni proces uczenia się w ekscytujące zabawy z cyframi oraz liczbami.
Realizacja zadań programu szkoleniowego „Nauka cyfr i liczenie w zakresie 10” przez dwa-trzy tygodnie pomoże dziecku bez zbędnego wysiłku nauczyć się cyfr i liczb, które one oznaczają, opanować umiejętność liczenia przedmiotów, korzystając z liczebników głównych i porządkowych. ..
Głównymi zasadami pomyślnego wykonania zadań z zeszytu roboczego są regularność i konsekwencja. Wszystkie zadania są możliwe do wykonania dla dziecka i są proponowane od najprostszych do najtrudniejszych, co pozwala na łatwe wykonywanie 2-3 zadań każdego dnia.
Pracę z programem możesz rozpocząć w dowolnej chwili, w odpowiednim dla dziecka tempie, zaczynając od pierwszego zadania. Nie spiesz się, aby wykonać wszystkie zadania naraz. Pamiętaj, że dziecko nie powinno być przeciążone.
Jeśli dziecko wykonuje zadania z łatwością, opracuj z nim program do ostatniego zadania, aby się upewnić, że w jego wiedzy nie ma luk. W takim przypadku dziecko może ukończyć program szybciej niż zaplanowano i przejść do następnego programu „Dodawanie w zakresie 10”.
Pragniemy zauważyć, że nauka liczb pierwszego dziesiątka i działań z nimi jest ważnym etapem kształtowania w uczniów i uczennic szkoły podstawowej całościowego układu wiedzy, umiejętności i zdolności matematycznych.
Program jest opracowany zgodnie z obowiązującymi programami edukacyjnymi i sporządzony zgodnie z zasadą ciągłości (od prostego do złożonego), a zadania są ustrukturowane w taki sposób, aby pomóc dziecku w uświadomieniu pojęcia „liczba”, stworzyć wyobrażenie o ciągu liczb naturalnych.
Po wykonaniu programu możesz nagrodzić dziecko specjalnym dyplomem, który stanie się nagrodą za sumienne i umiejętne wykonanie zadań skierowanych na rozwój logicznego myślenia oraz dowodem na to, że nabyło ono umiejętności zachowania niezbędne w dalszej nauce, takie jak pracowitość, staranność, schludność i samodyscyplina.