Karty pracy Czasownik
(54)-
Krzyżówka „Czasowniki”Zadanie, które pomoże dziecku we wzbogaceniu zasobu słownictwa na temat „Czasowniki”POBIERZ PDF
-
Tworzymy przymiotniki i czasownikiZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieciPOBIERZ PDF
-
Słoik ciasteczek: dobieramy części mowyZadanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieckaPOBIERZ PDF
-
Układamy zdania z cząsteczekZdanie przyczyni się do kształtowania mownej kompetencji dzieciPOBIERZ PDF
-
Segregujemy części mowy nr 1 – temat „Sport”Zadanie tematyczne, które pomoże dziecku zapamiętać samodzielne części mowy, takie jak rzeczownik, czasownik i przymiotnik oraz nauczy odróżniać je spośród innych słówPOBIERZ PDF
-
Co robią: uczymy się czasownikówZadanie przyczyni się do utrwalenia wiedzy o czasownikuPOBIERZ PDF
-
Kartoteka części mowy: uczymy się ich wyróżnianiaZadanie przyczyni się do utrwalenia wiedzy o samodzielnych częściach mowyPOBIERZ PDF
-
Uczymy się rzeczowników oraz czasowników nr 1: „Uczucia”Zadanie tematyczne, które pomoże dziecku w nauce takich części mowy jak rzeczownik oraz czasownik, wyróżniając je spośród innych słów oraz w odpowiedni sposób segregując jePOBIERZ PDF
-
-
Uczymy się dobierania czasowników-antonimówZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dzieci, pogłębienia wiedzy o antonimachPOBIERZ PDF
-
Znajdź zbędne słowo: myślmy logicznieTen zestaw nauczy dziecka odróżniać przedmioty według istotnych cech, pomoże rozwinąć myślenie analityczne i wzbogacić zasób leksykalnyPOBIERZ PDF
-
Odmieniamy czasowniki przez osobyZadanie przyczyni się do rozwoju językowej kompetencji dzieciPOBIERZ PDF
-
Układamy zdania ze słowami nr 1Zadanie to pomoże dziecku w rozwoju inteligencji lingwistycznej, wzbogaceniu zasobu słownictwa, nauczeniu się prawidłowego budowania zdaniaPOBIERZ PDF
-
Uczymy się części mowy oraz segregujemy słowaKomplet zadań, które pomogą dziecku zapamiętać samodzielne części mowy, takie jak rzeczownik, czasownik i przymiotnik oraz nauczą odróżniać je spośród innych słówPOBIERZ PDF
-
Kto co umie: wzbogacamy zasób słownictwaZadanie przyczyni się do wzbogacenia zasobu słownictwaPOBIERZ PDF
-
Powtarzamy pisownię czasownikówZadanie przyczyni się do rozwoju językowej kompetencji dzieci, uogólnienia wiedzy o czasowniku jak części mowyPOBIERZ PDF
-
Układamy zdania ze słowami, które zaczynają się od jednakowych literZadania tego zestawu pomogą dziecku w rozwoju inteligencji lingwistycznej, wzbogaceniu zasobu słownictwa, nauczeniu się prawidłowego budowania zdaniaPOBIERZ PDF
-
Czasownik i przysłówek: charakteryzujemy obrazekZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dzieci, pogłębienia wiedzy o czasownikach i przysłówkach jak częściach mowyPOBIERZ PDF
-
Znajdź zbędne słowo nr 6: czasownikiZadanie pomoże dziecku odróżniać przedmioty według istotnych cech, rozwinąć myślenie analityczne i wzbogacić zasób leksykalnyPOBIERZ PDF
-
„Mogą. Umieją. Mają”: dobieramy czasownikiZadanie przyczyni się do rozwoju mownej kompetencji dzieciPOBIERZ PDF
-
Tworzymy własny słowniczekZadanie, które pomoże dziecku stworzyć własny słowniczek, w którym szczegółowo przeanalizuje nowe i interesujące słowa, ilustrując je i wpisując odpowiednie zdaniaPOBIERZ PDF
-
Opowiadamy o tradycjach wielkanocnychZadanie przyczyni się do uogólnienia wiedzy o tradycjach wielkanocnychPOBIERZ PDF
-
Plan dnia kota: poznajemy czasowniki i liczebnikiZadanie zawarte w karcie pracy sprzyja utrwaleniu wiedzy o liczebniku i czasownikuPOBIERZ PDF
-
Uczymy się rzeczowników oraz czasownikówZestaw zadań tematycznych, które pomogą dziecku w nauce takich części mowy jak rzeczownik oraz czasownik, wyróżniając je spośród innych słów oraz w odpowiedni sposób segregując jePOBIERZ PDF