Matematyka klasa 4 – Czas
(40)-
Określamy czas: zadanie nr 1Zadanie, które pozwala na stworzenie własnego, kolorowego kalendarza.POBIERZ PDF
-
Jedno i to samo: porównujemy czasZadanie przyczyni się do kształtowania matematycznej kompetencjiPOBIERZ PDF
-
-
Lata i wieki: wypełniamy tabelęZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji matematycznejPOBIERZ PDF
-
Czas: tabela jednostek miarTabela pomoże usystematyzować zdobytą wiedzę o jednostkach czasuPOBIERZ PDF
-
Domino czasu: uczymy się bawiącZadanie, które pomoże dziecku nauczyć się określania czasu zgodnie z zegarkami analogowym i elektronicznym.POBIERZ PDF
-
Uczymy się określania czasu (język angielski)Zadanie, które pomoże dziecku w nauczeniu się określania czasu na tarczy zegara cyfrowego i analogowego w języku angielskimPOBIERZ PDF
-
Linia czasu: przypominamy sobie ważne wydarzeniaZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji językowej, rozwoju pamięciPOBIERZ PDF
-
Strażnicy czasu: wyznaczamy poprawnie czasZadanie sprzyja formowaniu umiejętności ustalać i odczytywać godzinyPOBIERZ PDF
-
Określamy czas: zadanie nr 5Zadanie, które pozwala na stworzenie własnego, kolorowego kalendarza.POBIERZ PDF
-
Kwiatowy zegar: określamy czasZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji matematycznej i przyrodniczej, usprawnienia umiejętności określania czasu zajścia i czasu trwania wydarzeńPOBIERZ PDF
-
Określamy czas: zadanie nr 2Zadanie, które pozwala na stworzenie własnego, kolorowego kalendarza.POBIERZ PDF
-
Określamy czas: zadanie nr 6Zadanie, które pozwala na stworzenie własnego, kolorowego kalendarza.POBIERZ PDF
-
Określamy czas: zadanie nr 9Zadanie, które pozwala na stworzenie własnego, kolorowego kalendarza.POBIERZ PDF
-
Moje pole medialne: jak jest spędzany czasZadanie przyczyni się do kształtowania wyobrażeń o produktach medialnych oraz ich racjonalnym wykorzystaniuPOBIERZ PDF
-
Określamy czas: zadanie nr 4Zadanie, które pozwala na stworzenie własnego, kolorowego kalendarza.POBIERZ PDF
-
Określamy czas: zadanie nr 3Zadanie, które pozwala na stworzenie własnego, kolorowego kalendarza.POBIERZ PDF
-
Czas na deser: określamy i liczymy czasZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji matematycznej, rozwoju umiejętności określania czasu na tarczy zegara elektronicznegoPOBIERZ PDF
-
Zrób własny zegarekZadanie, które pozwoli dziecku zrobić własny zegarek, a potem nauczyć się właściwie odczytywać czas.POBIERZ PDF
-
Uczymy się liczyć czas, który minął nr 1Zestaw zadań, który pomoże dziecku w polepszeniu umiejętności określania czasu zgodnie ze wskazówkami zegarka analogowego, a także obliczaniu, ile czasu minęło.POBIERZ PDF
-
Określamy czas: zadanie nr 13Zadanie, które pozwala na stworzenie własnego, kolorowego kalendarza.POBIERZ PDF
-
Określamy czas: zadanie nr 7Zadanie, które pozwala na stworzenie własnego, kolorowego kalendarza.POBIERZ PDF
-
Określamy czas: zadanie nr 17Zadanie, które pozwala na stworzenie własnego, kolorowego kalendarza.POBIERZ PDF
-
Uczymy się liczyć czas, który minąłZestaw zadań, który pomoże dziecku w polepszeniu umiejętności określania czasu zgodnie ze wskazówkami zegarka analogowego, a także obliczaniu, ile czasu minęło.POBIERZ PDF