Kompetencje ogólne klasa 2 – Emocje
(204)-
Uczymy się rozróżniania emocji i uczućZadanie, które przyczyni się do rozwoju inteligencji emocjonalnej dziecka, pomoże nauczyć się rozróżniać i nazywać emocje i uczucia na podstawie rysunkówPOBIERZ PDF
-
Rozpoznajemy emocje na podstawie wyrazu twarzy nr 1Zadanie, które przyczyni się do rozwoju inteligencji emocjonalnej i wyobraźni dziecka, pomoże w rozpoznaniu różnych emocji na podstawie charakterystycznego wyrazu twarzy.POBIERZ PDF
-
Termometr emocjonalny: mierzymy poziom uczućZadanie pomoże dziecku nauczyć się rozpoznawania własnych emocji, rozwinie inteligencję emocjonalnąPOBIERZ PDF
-
Poznajemy mocne strony swojej osobowościZadanie, które pomoże dziecku lepiej poznać jego mocne strony, zyskać poczucie własnej wartości, zwiększyć samoocenę i uzyskać szacunek do samego siebie.POBIERZ PDF
-
„Efekt gniewu”: trenujemy inteligencję emocjonalnąZadanie to będzie sprzyjać rozwojowi inteligencji emocjonalnej dziecka oraz pomoże lepiej zrozumieć uczucie gniewu i opracować strategie uspokojenia.POBIERZ PDF
-
Analizujemy swoje emocjeZadanie przyczyni się do rozwoju emocjonalnej inteligencji dziecka, pomoże mu w nauczeniu się rozróżniania i nazywania emocji i uczućPOBIERZ PDF
-
Analizujemy siebie: pięć pozytywnych cech (chłopak)Zadanie, które pomoże dziecku lepiej poznać i uwierzyć w siebie, a także zwiększyć samoocenę i poczucie własnej wartości.POBIERZ PDF
-
Poznajemy swoją osobowośćZadanie, które pomoże dziecku poznać siebie, ujawnić ważne cechy osobowości, za które może szanować siebie i zastanowić się nad swoim wkładem w dobro publicznePOBIERZ PDF
-
,,Życzenia i potrzeby’’: trenujemy intelektZadanie, które pomoże dziecku zastanowić się nad różnicą między potrzebami a pragnieniami.POBIERZ PDF
-
Języki miłości: uczymy się rozumienia innychZadanie, które pomoże dziecku w rozwoju empatii i nauczeniu się wyrażania uczuć na różne sposobyPOBIERZ PDF
-
Rozwijamy umiejętności komunikacyjne w toku gryZadanie, które pomoże dziecku dowiedzieć się więcej o swoich rozmówcach, rozwinąć komunikatywność, nawyki czytania i uważnego słuchaniaPOBIERZ PDF
-
Historie o wiernych zwierzętach: pies FircykZadanie, które przyczyni się do rozwoju umiejętności czytania i rozumienia tekstówPOBIERZ PDF
-
Określamy i zwiększamy samoocenęZadanie przyczyni się do uświadomienia sobie przez dziecko mocnych stron swojego charakteru, pomoże w zrozumieniu, o ile wysoka jest jego samoocenaPOBIERZ PDF
-
Wybieramy zasady człowieka sukcesuZadanie zorientowanie na rozwój społecznej kompetencji dzieckaPOBIERZ PDF
-
Analizujemy siebie: pięć pozytywnych cech (dziewczynka)Zadanie, które pomoże dziecku lepiej poznać i uwierzyć w siebie, a także zwiększyć samoocenę i poczucie własnej wartości.POBIERZ PDF
-
„Efekt gniewu”: trenujemy inteligencję emocjonalnąZadanie to będzie sprzyjać rozwojowi inteligencji emocjonalnej dziecka oraz pomoże lepiej zrozumieć uczucie gniewu i opracować strategie uspokojenia.POBIERZ PDF
-
Moje emocje i uczucia: spokójZadanie, które rozwinie inteligencję emocjonalną dziecka i posłuży jako osobisty przewodnik, zawierający wskazówki oraz praktyczne porady do samoregulacjiPOBIERZ PDF
-
Określamy oznaki niepokojuZadanie, które pomoże dziecku rozwinąć inteligencję emocjonalną i świadomość siebie, nauczyć się rozumienia indywidualnych cielesnych objawów stanu niepokojuPOBIERZ PDF
-
Mój czas: uczymy się planowaniaZadanie pomoże w tworzeniu osobowości dziecka, rozwoju umiejętności planowania czasuPOBIERZ PDF
-
Notatka „Jak unikać konfliktów”Notatka o tym „jak unikać konfliktów w szkole“ zapozna uczniów z zasadami zachowania i przedstawi dobre rady, jak należy postępować, aby uniknąć nieporozumień i sporów w komunikacjiPOBIERZ PDF
-
Ankieta „Wszystko o mnie”Zadanie, które pozwala na stworzenie własnego, kolorowego kalendarza.POBIERZ PDF
-
-
Emocjonalne doładowanie: odnawiamy siłyZadanie przyczyni się do kształtowania umiejętności emocjonalnej samoregulacjiPOBIERZ PDF
-
Uświadamiamy sobie i nazywamy emocjeZadanie, które pomoże dziecku w rozwoju inteligencji emocjonalnej, uświadomieniu sobie, jakie emocji ono najczęściej czuje i nauczeniu się ich wyrażaniaPOBIERZ PDF