Kompetencje ogólne klasa 4 – Rysowanie
(362)-
Rozpoznajemy emocje na podstawie wyrazu twarzy nr 1Zadanie, które przyczyni się do rozwoju inteligencji emocjonalnej i wyobraźni dziecka, pomoże w rozpoznaniu różnych emocji na podstawie charakterystycznego wyrazu twarzy.POBIERZ PDF
-
Frazeologizmy nr 1 (język polski)Zadanie, które pomoże dziecku zrozumieć prawdziwe znaczenie czterech frazeologizmów, przy okazji ćwicząc wyobraźnię, zdolności motoryczne oraz rozwijając twórcze myślenie.POBIERZ PDF
-
Opowiadamy o swojej mamie i babciZadania, które pomogą dziecku nauczyć się opisywania swojej mamy i babciPOBIERZ PDF
-
Moje emocje i uczucia: spokójZadanie, które rozwinie inteligencję emocjonalną dziecka i posłuży jako osobisty przewodnik, zawierający wskazówki oraz praktyczne porady do samoregulacjiPOBIERZ PDF
-
Zgadnij i narysuj: rośliny wokół nasZadanie rozwijające wyobraźnię, logiczne myślenie dziecka, wzbogacające zasób leksykalny, ćwiczące nawyki pisaniaPOBIERZ PDF
-
Opisujemy stosunki z rodziną i rysujemyZadanie, które pomoże dziecku w rozwoju inteligencji emocjonalnej, opisaniu swojego stosunku do krewnych i rozwoju umiejętności rysowaniaPOBIERZ PDF
-
Moja pisanka: sporządzamy instrukcjęZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dziecka, rozwoju umiejętności wyrażania swojego zdania, rozwoju kultury mowy, wzbogacenia zasobu słownictwaPOBIERZ PDF
-
Poznajemy symetrię zgodnie z punktami nr 1Zadanie, które nauczy dziecko symetrii, pomoże rozwinąć uwagę, koordynację wzrokowo-ruchową, wyobraźnię przestrzenną oraz wytrwałość.POBIERZ PDF
-
Moje supermoce: poznajemy siebieZadanie przyczyni się do poznawania siebie, dostrzegania swoich mocnych stronPOBIERZ PDF
-
Tworzymy własny słowniczekZadanie, które pomoże dziecku stworzyć własny słowniczek, w którym szczegółowo przeanalizuje nowe i interesujące słowa, ilustrując je i wpisując odpowiednie zdaniaPOBIERZ PDF
-
Własny poradnik „Moje emocje i uczucia”Zestaw zadań, który rozwinie inteligencję emocjonalną dziecka i posłuży jako osobisty przewodnik, zawierający wskazówki oraz praktyczne porady do samoregulacji.POBIERZ PDF
-
Uczymy się frazeologizmów (język polski)Zestaw zadań, który pomoże dziecku nauczyć się około pięćdziesięciu frazeologizmów, w tym ćwicząc wyobraźnię, zdolności motoryczne oraz rozwijając twórcze myśleniePOBIERZ PDF
-
-
Zgadnij i narysuj: zagadki na różne tematyZestaw zadań rozwijających wyobraźnię, logiczne myślenie dziecka, wzbogacających zasób leksykalny, ćwiczących nawyki pisaniaPOBIERZ PDF
-
Planujemy letni wypoczynekZadanie przyczyni się do kształtowania językowej kompetencji dziecka, rozwoju umiejętności wyrażania swojego zdania, zdolności twórczychPOBIERZ PDF
-
Wymyślamy kostium na Halloween (język angielski)Zadanie, które pomoże dziecku w rozwoju zdolności twórczych i wzbogacenia zasobu słownictwa na temat „Halloween” w języku angielskimPOBIERZ PDF
-
Rozpoznajemy emocje na podstawie wyrazu twarzyZestaw zadań, które przyczynią się do rozwoju inteligencji emocjonalnej i wyobraźni dziecka, pomogą w rozpoznaniu różnych emocji na podstawie charakterystycznego wyrazu twarzy.POBIERZ PDF
-
Spacer zimowym lasem: odmiany rzeczownikówKarta pracy ma na celu rozwijanie kompetencji językowej, doskonalenie umiejętności odmieniania rzeczowników przez przypadkiPOBIERZ PDF
-
Zastanawiamy się, kto i po co pracuje w szkole. Dyrektor/dyrektorkaZadanie przyczyni się do rozwoju społecznej kompetencji dzieckaPOBIERZ PDF
-
Ekologiczny styl życia: stały rozwójZadanie przyczyni się do rozwoju ekologicznego myśleniaPOBIERZ PDF
-
Tworzymy komiksy nr 1Zadanie, które przyczyni się do rozwoju fantazji dziecka, pomoże w rozwoju umiejętności malowania, czytania i pisaniaPOBIERZ PDF
-
Mój wspaniały dzień: myślimy, piszemy i rysujemyZadanie pomoże dziecku w samopoznaniu, rozwoju inteligencji emocjonalnejPOBIERZ PDF
-
Poznajemy symetrię lustrzaną nr 1Zadanie, które nauczy dziecko symetrii, pomoże rozwinąć koordynację wzrokowo-ruchową, małą motorykę oraz percepcję przestrzenną.POBIERZ PDF
-
Zasady w obrazkach: uczymy się współpracyZadanie jest zorientowane na rozwój obywatelskiej i społecznej kompetencji dzieckaPOBIERZ PDF