Podstawy obsługi komputera ćwiczenia
(15)-
Internet: bezpiecznie/niebezpiecznie. Rozwijamy krytyczne myślenieZadanie przyczyni się do rozwoju umiejętności informatycznychPOBIERZ PDF
-
Bezpieczny Internet: posługujemy się mediamiZadanie przyczyni się do wzbogacenia zasobu słownictwa i wizualizacji informacjiPOBIERZ PDF
-
Planeta bez Internetu: prawda i fikcjaZadanie przyczyni się do kształtowania kompetencji społecznej i cyfrowych umiejętności dzieckaPOBIERZ PDF
-
Profil w sieci społecznościowej: wypełniamy prawidłowoZadanie przyczyni się do rozwoju kompetencji językowej i cyfrowejPOBIERZ PDF
-
Rejestrujemy Adama Mickiewicza w sieci społecznościowejZadanie przyczyni się do kształtowania językowej i cyfrowej kompetencjiPOBIERZ PDF
-
Aplikacje mobilne: tworzymy przyszłośćZadanie wykształci wyobrażenia o aplikacjach mobilnychPOBIERZ PDF
-
Rejestrujemy znanych ludzi w sieci społecznościowejZestaw przyczyni się do kształtowania językowej i cyfrowej kompetencjiPOBIERZ PDF
-
Ważne urządzenia: dzielimy według kategoriiZadanie, które pomoże dziecku w opanowaniu nazw i rodzajów sprzętu komputerowegoPOBIERZ PDF
-
Rejestrujemy Juliana Tuwima w sieci społecznościowejZadanie przyczyni się do kształtowania językowej i cyfrowej kompetencjiPOBIERZ PDF
-
Rejestrujemy Astrid Lindgren w sieci społecznościowejZadanie przyczyni się do kształtowania językowej i cyfrowej kompetencjiPOBIERZ PDF
-
Rejestrujemy Kazimierza Wielkiego w sieci społecznościowejZadanie przyczyni się do kształtowania językowej i cyfrowej kompetencjiPOBIERZ PDF
-
Rejestrujemy Janusza Korczaka w sieci społecznościowejZadanie przyczyni się do kształtowania językowej i cyfrowej kompetencjiPOBIERZ PDF
-
Rejestrujemy Alberta Einsteina w sieci społecznościowejZadanie przyczyni się do kształtowania językowej i cyfrowej kompetencjiPOBIERZ PDF
-
Rejestrujemy Walta Disneya w sieci społecznościowejZadanie przyczyni się do kształtowania językowej i cyfrowej kompetencjiPOBIERZ PDF
-
Rejestrujemy Marię Skłodowską-Curie w sieci społecznościowejZadanie przyczyni się do kształtowania językowej i cyfrowej kompetencjiPOBIERZ PDF